באוגוסט 2022 חשפה את בנטלי את הבאטור, מכונית GT בעיצוב מרהיב ויכולות ספורטיביות משודרגות לעומת הקונטיננטל למשל. אז הצהירה יצרנית הפאר שהבאטור תיוצר במהדורה מוגבלת של 18 יחידות בלבד וכעת היא עושה זאת שוב, והפעם גרסת קבריולה ובמהודרה מוגבלת עוד יותר של 16 יחידות בלבד. ואם מחירה של הבאטור קופה מתחיל מ-1.65 מליון לירות שטרלינג (מעל ל-7.65 מליון שקל), מחירה של הקבריולה צפוי אף להיות גבוה יותר.
הבאטור קבריולה, כמו גם גרסת הקופה, מיוצרת באופן ידני במשך מספר חודשים על-ידי חטיבת "מולינר" – חטיבת ההתאמה האישית של בנטלי, עם אין-ספור אפשרויות בחירה לסוגי הדיפונים, התפירה, צבעים ושילובים שונים, כולל שימוש בחומרים מגוונים כמו זהב "ורוד".
העיצוב החיצוני זהה לקופה בחזית ושומר על מאפיינים דומים גם מאחור עם צמד יציאות המפלט הגדולות והפנסים הצרים, אך לעומת הקופה, כאן בחרו בבנטלי לצבוע את הפגוש בצבע הרכב.
פנים הרכב זהה לקופה, כאשר אחד המאפיינים המעניינים בקבריולה הוא "גשר-אוויר" שממוקם מאחורי המושבים ומקנה לה מראה בסגנון Barchetta (שווה לכם לזרוק את המילה בגוגל, תמצאו שם לא מעט מכוניות מעניינות) וגם ככיסוי לתא אחסון. גג הרכב מתקפל או נפתח בתוך 19 שניות ובמהירות של עד 50 קמ"ש.
לגבי יחידת ההנעה יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות. החדשות הטובות הן שגם כאן מוצב מנוע ה-W12 האימתני, כפול המגדשים בנפח 6.0 ליטר. ההספק עומד על 750 כ"ס (בקופה הוצהר בזמנו על "קצת יותר מ-740 כ"ס") וכ-102 קג"מ, זאת לעומת "רק" 659 כ"ס בבנטלי קונטיננטל GT 'ספיד' קבריולה. בשלב זה, בנטלי טרם פרסמו עוד נתונים טכניים על המנוע והביצועים, כמו נתוני ההאצה למשל.
ומה החדשות הרעות? הבאטור תהיה אחת האחרונות המצוידות במנוע ה-W12, כאשר בנטלי תפסיק לייצר אותו בקיץ הקרוב, עקב תקנות הזיהום המחמירות ולקראת דגם חשמלי מלא ראשון.