שוב חלפו להם 9 חודשים מאז הוצגה מתיחת הפנים של ה-Q8 ו-הSQ8 שכבר הספיקו להגיע ארצה, וכעת גם ה-RSQ8 מצטרף לחגיגה ומתחדש בגרסת Performance עוצמתית במיוחד. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי בישראל, נמסר כי ה-RS Q8 המחודש צפוי להגיע בספטמבר הקרוב.
העדכונים החיצוניים נוגעים לפגוש קדמי בעיצוב חדש, בעיקר באזור הסבכה התחתונה וכונסי האוויר, כמו גם עיצוב חדשה לסבכה העליונה. הפנסים הקדמיים קיבלו את תאורת המטריקס לד החדשה, המאפשרת בחירה בין כמה חתימות תאורה. ישנם כמובן חישוקים בעיצוב חדש עד לקוטר של "22 ואופציה ל-"23 ב"פרפורמנס" שגם קלים יותר ב-5 ק"ג (לכל חישוק). מאחור הפנסים זכו גם כן לחתימת תאורת לד חדשה וגימור "חלת הדבש" בפגוש התעדכן בדומה לזה שבפגוש הקדמי. מבפנים השינוי העיצוב זניח עם עדכון לגלגל ההגה, לצד מערכת המולטימדיה העדכנית בגודל "10.1.
אאודי RS Q8 ימשיך להציע את מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר, כאשר ההספק עודנו עומד על 600 כ"ס, תיבת ההילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, ההנעה כפולה כמובן והאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות. בהשוואה ל-SQ8 מדובר בתוספת של 93 כ"ס וקיזוז 0.3 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש.
אך כעת, העדכון המשמעותי במתיחת הפנים הוא תוספת גרסת Performance חזקה עוד יותר. ההספק מטפס ל-650 כ"ס (+50 כ"ס) ונתון המומנט ל-86.6 קג"מ (+5.1 קג"מ), כשאלו מסייעים לו לקזז 2 עשיריות שנייה ולסיים את ההאצה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות. גרסה זו הופכת את ה-RSQ8 לדגם מנוע הבעירה הפנימי החזק ביותר של אאודי.
כמו כן, נמצא כאן מתלי אוויר ומערכת היגוי אחורית (1.5-5.0 מעלות), ומערכת ההנעה הכפולה דיפרנציאל מרכזי מכאני עם יכולת העברת כוח ממצב סטנדרטי של 40% לפנים ו-60% לאחור, לעד 70% לפנים לטובת שיפור האחיזה במקרה של החלקה למשל או עד 85% לאחור לשיפור התנהגות הכביש והידוק פניות. וכדי לעצור את המאסה, מצויד ה-RS Q8 בדיסק 420 מ"מ מלפנים עם קליפר 10 בוכנות ודיסק 370 מ"מ מאחור. כאופציה ניתן לשדרג לבלמים קרמיים 440 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור (סטנדרט ב-Performance).
כאופציה ניתן לצייד את ה-RS Q8 בחבילת "דיינמיק" עם מגביל מהירות ש ל 305 קמ"ש (250 קמ"ש סטנדרט או 280 קמ"ש בהתאם לחבילה), מוט מייצב נשלט חשמלית המקטין את זווית הגלגול, דיפרנציאל ספורט אחורי וכן ישנה גם אופציה למערכת פליטה ספורטיבית יותר RS Spot.