אסטון מרטין DB12 נחשפה לראשונה במאי 2023 והחליפה את ה-DB11 במשבצת ה-GT של יצרנית הספורט הבריטית, כמתחרה בדגמי פרארי רומא או בנטלי קונטיננטל GT למשל, ולמרות המשך שימוש באותה הפלטפורמה ועיצוב שעבר התפתחות ולא מהפכה, היא זכתה למספר עדכונים כמו שיפור הקשיחות המבנית, מוטות מייצבים משודרגים ועוד. שלושה חודשים לאחר הקופה, חשפה אסטון מרטין את ה-DB12 Volante, שהיא גרסת הקבריולה כמובן, וכעת שתיהן זמינות לרכישה בישראל במחיר של 2.15 מיליון שקל לקופה ו-2.3 מיליון שקל לקבריולה.
יחידת ההנעה בקופה ובקבריולה זהה – מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר המספק 680 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים השוכנת בחלקה האחורי של המכונית ליצירת חלוקת משקל מאוזנת יותר. ל-60 מייל (96 קמ"ש) תגיע ה-DB12 בתוך 3.5 שניות, ועשירית שנייה יותר בקבריולה. המעריצים המושבעים יצטערו לשמוע שה-DB12 לא תוצע עם מנוע V12, מפאת תקנות הזיהום.
ההנעה אחורית, המתלים אדפטיביים ויש גם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני מוגבל החלקה, כשעל הקשר לאספלט אחראיים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 5 S במידה 275/35 מלפנים ו-315/30 מאחור עוטפים חישוקי "21 מחושלים, לעומת "20 ב-DB11, ולמרות מידה גדולה יותר הם קלים ב-8 ק"ג. בגרסת הקבריולה ישנו גג בד כבעבר המאפשר פתיחה או סגירה (14 שניות או 16 שניות, בהתאמה) במהירות של עד 50 קמ"ש. בתא הנוסעים ישנה מערכת הפעלה חדשה למסך המולטימדיה בגודל "10.25 המתופעל במגע (גלגלת שליטה ב-DB11) ובעלת קישוריות אלחוטיות לנייד, עדכוני OTA ועוד.