שחקני ריאל מדריד קיבלו בונוס של 1.4 מיליון יורו (לכל אחד) על זכייתם בליגת האלופות זו הפעם ה-15. בהתייחס לשער החליפין מול השקל, נכון להיום 2.6.24, שעומד על 4.025 שקלים ליורו אחד, אנו מגיעים לסכום של 5,634,580 שקל. אבל רגע, בואו ננקה 50% מס, ונשארנו עם 2,817,290 שקל מכובדים למדי.
המכונית הזולה בישראל היא יונדאי i10 שעלותה 78,900 שקל, אומנם קצת קשה להשיג אותה כעת עקב הפוזות שארדואן עושה לנו, אבל שחקני ריאל יוכלו לרכוש ממנה 35 יחידות ולהישאר עם עודף של 55,790 שקל שיספיק להם גם לתשלום כל אגרות הרישוי (והרדיו) ועוד כרטיסי דלק ע"ס 259 שקל לכל רכב. זו בהחלט הייתה יכולה להיות תרומה נאה לאחד מישובי הנגב המערבי שנפגעו ב-7.10. אבל מדובר בקבוצה ספרדית, אז לא נפתח ציפיות.
אוקי. חלומות לחוד ומציאות לחוד, כלומר החלומות ששחקני ריאל יוכלו להגשים אילו גרו בישראל וברשותם מעל ל-2.8 מיליון שקל. וברשותכם, לא נציין כאן דגמים "זולים", גם אם הם מאוד מיוחדים כמו אאודי R8 האחרונה שעלותה רק 1.25 מיליון שקל או ה-RS6 סטיישן פרפורמנס בעלות של 1.1 מיליון שקל.
אם יכנסו השחקנים אל סוכנות פרארי, יוכלו לשים ידם על פרארי 296 היברידית-נטענת בהספק של 830 כ"ס ובמחיר של החל מ-2.5 מיליון שקל או לבחור בפרארי F8 (עם 720 כ"ס) שעלותה מתחילה ב-2.04 מיליון שקל עם תוספת זניחה של 225 אלף שקל עבור גרסת הספיידר הפתוחה.
אם נישאר באווירה האיטלקית, מזראטי MC20 על 630 סוסיה תעלה רק 2 מיליון שקל, ובהפרש יוכלו לרכוש איזו לבנטה מפנקת ליום-יום, ועוד להישאר עם עודף.
טוב, פחות איטליה, יותר גרמניה, ואין כמו איזו פורשה 911 GT3 RS קיצונית ומוכוונת מסלול שעלותה 2.075 מיליון שקל. או אולי מרצדס G קלאס בגרסת AMG G63 ב-2.02 מיליון שקל? בכל זאת, נרד קצת לשטח ולא נישאר רק על המסלול. או אולי גרסת הקצה של ה-S קלאס AMG S63 E-Performance במחיר צנוע של 2.49 מיליון שקל.
למען האמת, האפשרויות בישראל כבר לא כל כך רחוקות מאלו שבאירופה, בטח בערוצי הייבוא המקביל שהביאו לכאן לא מעט דגמי למבורגיני ומקלארן למשל. אז אם היו לכם 2.8 מיליון שקל – מה אתם הייתם קונים?
*** אתם עוד לא בערוץ ה-WhatsApp של "עולם הרכב"? לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp וקבלו את כל הידיעות, החדשות והמבחנים, היישר ממערכת "עולם הרכב", ואל תשכחו ללחוץ על הפעמון! ***