צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן|צילום: ספורט 5
נגיעות עיצוב ספורטיביות (צילום: ספורט 5)
נגיעות עיצוב ספורטיביות|צילום: ספורט 5
טסלה מודל 3 החדשה או המחודשת או היילנד (מה שאתם מעדיפים), הוצגה לפני כ-7 חודשים, כאשר דגם הפרפורמנס המוכר לא הוצג באותה העת. מאז הצגתה עלו שאלות האם השדרוג המתבקש גם יביא עימו את הכינוי Plaid לגרסת הביצועים, בדומה למודל S. כעת, הציגה טסלה את המודל 3 הספורטיבית ששמרה על הכינוי המוכר, אך לצידו רשימת שדרוגים ארוכה. אפשרות ההזמנה נפתחה גם בישראל, עם תג מחיר של החל מ-272,711 שקל המשקף התייקרות של מעל ל-20,000 שקל, כאשר מועד האספקה הינו יוני-יולי 2024.
מושבי ספורט חדשים (צילום: ספורט 5)
מושבי ספורט חדשים|צילום: ספורט 5
עיצוב
העיצוב החיצוני מובדל מגרסאות הרגילות, עם עיצוב ספורטיבי יותר הבא לידי ביטוי במנתבי אוויר בפגוש הקדמי שגם מתהדר בחצאית קדמית, מאחור, בפרופיל נפגוש בחישוקי "20 חדשים ומחושלים, ומאחור ספוילר קרבון ומדבקה חדשה בדומה למודל S Plaid, במקום הפס האדום המזוהה.
שיפור בביצועים, ירידה קלה בטווח הנסיעה (צילום: ספורט 5)
שיפור בביצועים, ירידה קלה בטווח הנסיעה|צילום: ספורט 5
בפנים ישנם גימורי קרבון לרוחב הדשבורד ומושבי ספורט חדשים מחוממים ומאווררים. כל זאת לצד מסך מרכזי "15.4, מסך "8 ליושבים מאחור, מערכת שמע עם 17 רמקולים ושני סאבוופרים, ועוד.

יחידת הנעה וביצועים
על פי המפרט באתר המקומי, למודל 3 החדשה/מחודשת יחידת הנעה חדשה בהספק של 460 כ"ס, בעוד בזה האמריקאי ההספק המוצג עומד על 510 כ"ס, כך או אחרת מקזזת המודל 3 פרפורמנס החדשה 2 עשיריות השנייה בהאצה ל-100 קמ"ש שעומדת כעת על 3.1 שניות ומוסיפה קמ"ש בודד למהירות מרבית של 262 קמ"ש.

עוד התחדשה המודל 3 פרפורמנס במערכת בלימה משודרגת עם דיסקים גדולים יותר, כמו גם במתלים אדפטיביים במקום רגילים, לצד חיזוקי שלדה לשיפור הקשיחות המבנית, מוטות מייצבים ותותבים חדשים – כשכל אלו נועדו לשיפור התנהגות הכביש.

בבורר מצבי הנהיגה ישנו מצב מסלול V3, המסנכרן בצורה מיטבית בין כל מכלולי הרכב – העברת הכוח, ההיגוי, בקרת היציבות, המתלים, ובלימה הרגנרטיבית.

טווח הנסיעה על-פי המפרט הישראלי עומד על 528 ק"מ (פחות 19 ק"מ מהדגם היוצא) ואילו קצב הטעינה המהירה עומד על 250 קילוואט שיאפשרו לכם להטעין כ-227 ק"מ ב-15 דקות.