גיאו מוביליטי, מבית קבוצת יוניון (בעלת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה ולקס מוטורס יבואנית לקסוס, ועוד) תחל עד סוף השנה בשיווק מותג המסחריות החשמליות של קונצרן ג'ילי העונה לשם Farizon, תחילה עם דגמי וואן ובהמשך גם משאית קלה במשקל של עד 8 טון.
הדגם הראשון שצפוי להגיע ארצה הוא ה"SuperVan", שהוא למעשה מסחרית בגודל בינוני, כמו למשל סיטרואן ג'מפי, ולו כמה מידות מרכב, אך טרם נסגר המפרט לשוק הישראלי. על-פי אתר היצרנית לוואן החשמלי גרסה קצרה (499 ס"מ), בינונית (549 ס"מ) או ארוכה (599.5 ס"מ), וכן כמה מידות גובה – נמוך (198 ס"מ) בינוני (218 ס"מ) וגבוה (250 ס"מ), רוחבו 198 ס"מ.
ולנוכח שימוש בפלטפורמת GXA-M של ג'ילי, היוצרת רצפה שטוחה, סף ההעמסה עומד על 55 ס"מ ונפח ההעמסה עומד על 6,700 ליטר ועד 12,300 ליטר. כמו כן הוא חסר קורה B בצד הנוסע, לטובת פתח העמסת צד רחב במיוחד (1.5 מ'), הוא כולל מערכות בטיחות מתקדמות וגם עדכוני OTA. פאריזון טרם פרסמה נתוני סוללה וטווח.
בהמשך תצטרף המשאית הקלה H9E, במשקל כולל של עד 8 טון (7,995 ק"ג), כאשר לה שתי מידות – קצרה (599.5 ס"מ) או ארוכה (799.5 ס"מ), כאשר הרוחב והגובה זהים (235 ס"מ ו-330 ס"מ, בהתאמה). בהתאם לכך, גם בסיסי הגלגלים שונים, עם 336 ס"מ או 450 ס"מ, וכן נפחי העמסה של 21,000 ליטר או 31,000 ליטר, בהתאמה.
בהתאם לגרסאות (קצרה או ארוכה) תצויד המשאית החשמלית בסוללות בקיבולת 106.95 קוט"ש או 162.28 קוט"ש, עם טווח נסיעה של 214 ק"מ או 324 ק"מ, בהתאמה ובתקן WLTC. לשתי הגרסאות מנוע בהספק של 130 קילוואט (כ-178 כ"ס בלבד) ומהירות מקסימלית של 90 קמ"ש, כך לפחות על-פי אתר היצרנית. גם במקרה זה, טרם פורסמו נתונים מלאים כגון קצב וזמן הטעינה.