מסלול ההצטיינות הסיני לא נפסק, ובסבב הנוכחי 3 מתוך הרכבים שנבחנו הינם תוצרת סין, ונראה שהם ללא ספק פצחו את הנוסחה. שניים מבין הרכבים כבר משווקים בישראל - רכב הפנאי זיקר X ומכונית הסאלון בתצורת שוטינג ברייק, הזיקר 001. עוד נבחנו פולקסווגן טיגואן החדש ופורד טרנזיט קסטום, המסחרית בגודל בינוני, שהגיעה לישראל פני כחודשיים; וגם מיניוואן של מקסוס, ה-Mifa 7.
כמו כן בארגון הבטיחות ציינו כי רכב הפנאי רנו סניק E-Tech קיבלה ציון של 5 כוכבים, אך על בסיס פרוטוקול המבחן של 2022 ובדומה לרכב עימו הוא חולק פלטפורמה ומכלולים המגאן E-Tech.
רכב הפנאי הקטן, זיקר X, זכה בציון של 5 כוכבים ובסעיפי המשנה ציוניו עומדים על 91% בהגנה על מבוגרים, 90% בהגנה על ילדים, 84% בהגנה על משתמשי הדרך ו-83% על תפקוד מערכות הבטיחות.
מכונית הסאלון זיקר 001 זכתה גם היא בציון המרבי ובסעיפי המשנה ציוניה עומדים על 89% בהגנה על מבוגרים, 88% בהגנה על ילדים, 84% בהגנה על משתמשי הדרך ו-83% בסעיף מערכות הבטיחות.
פולקסווגן טיגואן החדש, לא אכזב וזכה בציון של 5 כוכבים וקיבל ציונים של 83% בהגנה על מבוגרים, 88% בהגנה על ילדים, 84% בהגנה על משתמשי הדרך ו-78% בסעיף מערכות הבטיחות.
מקסוס שלחה אל המבחן את ה-Mifa 7, מיניוואן חשמלי המבוסס על המקסוס G70 מונע הבנזין. מקסוס הבריקה זו הפעם השנייה עם ציון של 5 כוכבים, כאשר בפעם הקודמת נבחן מיניוואן אחר Mifa 9 שזכה בציון המרבי בשנת 2022. ציוני המשנה של ה-Mifa 7 עומדים על 92% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על ילדים, 81% בהגנה על משתמשי דרך ו-75% בסעיף מערכות הבטיחות.
היחידה שלא קיבלה ציון מושלם היא המסחרית פורד טרנזיט קאסטום שהסתפקה בציון של 3 כוכבים בלבד עם ציוד הבטיחות הסטנדרטי או 4 כוכבים עם חבילת מערכות הבטיחות. ציוניה בסעיפי המשנה עמדו על (בסוגרים הציון עם חבילת הבטיחות המורחבת במידה ושונה): 75% בהגנה מבוגרים , 86% בהגנה על ילדים, 77% בהגנה משתמשי הדרך (83%) ו-53% בסעיף מערכות הבטיחות (62%).
נציין כי ברבעון הראשון של 2025 יצא לשוק הדור החדש והשביעי של הטרנספורטר, שבמסגרת שת"פ המסחריות של פולקסווגן ופורד, מבוסס על הטרנזיט קאסטום, כך שלעומת האמארוק וריינג'ר שזכו בציון של 5 כוכבים, הפעם המסחרית ה"גרמנית" לא צפויה להשיג את הציון המרבי, אלא אם יערכו שינויים משמעותיים.