סבב מבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP שפורסם השבוע, היה מצומצם וכלל 3 מכוניות בלבד. רק אחת מהן משווקת בישראל, טויוטה C-HR ואילו השניים האחרים, ניו eL6 והונדה CR-V נותרו בניכר. שלושת המכוניות הצטיינו, אך ההונדה נבחנה גם ללא חבילת מערכות הבטיחות המלאה והסתפקה בציון מופחת.
טויוטה C-HR קיבלה את הציון המרבי של 5 כוכבים ובסעיפי המשנה ציוניה עמדו על 85% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 86% בהגנה על משתמשי הדרך ו-79% בסעיף תפקוד מערכות הבטיחות.
הסינית ניו eL6, רכב פנאי יוקרתי בגודל בינוני, זכה גם הוא בציון המרבי ובסעיפי המשנה קיבל ציון גבוה יחסית של 93% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 78% בהגנה על משתמשי הדרך ו-76% בסעיף תפקוד מערכות הבטיחות.
הונדה CR-V החדש נבחן פעמיים. עם חבילת האבזור הסטנדרטית הסתפק רכב הפנאי ב-4 כוכבים (85% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 76% בהגנה על משתמשי הדרך ו-67% בסעיף מערכות הבטיחות), זאת כאשר במבחן לגרסה בעלת חבילת הבטיחות המורחבת "Honda Sensing 360" הכוללת רדאר נוסף ושיפור למערכת בלימת החירום האוטונומית, זכה הרכב בציון המרבי של 5 כוכבים, עם שיפור בסעיפי הגנה על משתמשי הדרך (80%) ובסעיף מערכות הבטיחות (79%).