על הקצה: RXP-X RS 325 ו-RXT-X RS 325
דגמים אלו בהשראת מסלול המרוצים, מצוידים במנוע חזק היוצר יחס הספק-משקל הטוב ביותר, כמו כן ישנו שוקע ורסטילי לאחיזה גבוהה. מנוע 1,630 סמ"ק ROTAX המספק 325 כ"ס המגיעים בזכות סופרצ'ארג'ר ומערכת ניהול חדשים, כמו כן בוכנות מחוזקות, כשכל אלו העלו את הסל"ד המקסימלי ל-8,250 סל"ד (+250 סל"ד).
לדגם ה-RXP חיפוי קרבון בחזית ומשכך היגוי ייחודי לשליטה מדויקת תוך כדי תנועה ובכל שלושת מצבי הרכיבה, המהירות ותנאי הים, לצד מערכת ה-TRIM החשמלית לצידוד החרטום ברכיבה מהירה ב-Planning או לרכיבה הדוקה יותר בים סוער, ומייצבים Race inspired x-sponsons המעניקים לרוכב בטחון גבוה בתנאי רכיבה דינמיים בקו ישר ובפרט בהטיה או בסיבוב חד. הרוכב נהנה ממושב ארגונומי Ergolock עם פרופיל צר בעל מיקום עמוק לברכיים המאפשר אחיזה ושליטה הדוקה יותר בכלי, וכן שוקע מהפכני מסוג Hull ST3 בעל יכולת דינמית ומשקל מופחת ב-20% בהשוואה למתחריו. חידושים נוספים מביאים השנה מדחף מלוטש, מערכת Launch control להאצה חזקה ובאיזון השוקע לניצולת מקסימאלית ובקרת VTS מעודכנת. ה-RXT X RS 325 מיועד ל-3 רוכבים ומציע יכולות Off Shore ברמה הגבוה ביותר.
לדגמים אלו לוח מחוונים דיגיטלי "7.8 עם תצוגה רב תכליתית הכוללת פונקציות כגון מהירות, סל"ד, תצוגת VTS, מצבי רכיבה ומצב חסכון בדלק ECO. עוד כסטנדרט – מערכת IBR (שליטה מהכידון בבלימת מהירות ונסיעה לאחור), תא אחסון לנייד ושקע USB, מייצבי צד מתכווננים, מערכת שמע אודיו מלאה של BRP וכידון מרוצים מתקדם.
לשלושה: GTR-X 300
אופנוע הים GTR-X 300 החדש הוא אופנוע ספורטיבי בעל פלטפורמה קלה ומאפייני נוחות ל-3 רוכבים. הוא מצויד במושבי מרוץ תומכים מסוג Ergolock לתמיכת רגליים וגב ומדרכי רגליים זוויתיים לאחיזה משופרת ברכיבה ספורטיבית וכידון מרוצים רחב ועם מרכז כובד נמוך ליציבות כיוונית מצוינת. הכלי בעל שוקע במבנה מהפכני המותאם גם לרכיבה במהירות איטית לנוחות מרבית, הוא מצויד במייצבים ספורטיביים, מערכת Trim משופרת High performance לבחירת זווית החרטום לפי תנאי הים, מערכת קירור מנוע במעגל סגור, ללא מי ים, לאמינות לאורך שנים, מצערת חכמה, מערכת IBR וכן מראות עם ראיה רחבה, פלטפורמת טיפוס ושהייה אחורית מרווחת ונוחה. כמו כן הוא מציע לוח מחוונים "7.8 עם תצוגה רב תכליתית, מערכת שמע מקורית, מצב ECO לחיסכון בדלק, אחסון פנימי עד 180 ליטר, אפשרויות חיבור אבזור עם מערכת לינק-Q ושטיחי פרמיום לאחיזת רגליים מעולה.
קל לשימוש: Spark Trixx
דגמי ה-Sprk Trixx הם אופנועים קלי משקל ופשוטים לתפעול, כאשר דגמי 2024 זכו לעיצוב משודרג לגוף העליון והצד, שמקל על העלייה מאחור ומהצד. בנוסף, ידיות האחיזה שטוחות ונוחות בפלטפורמה האחורית והמושב שופר עם ריפוד חדש ומאפשר תנועה קלה ומהירה יותר, צידית וקדמית. ישנם מדרכים חדשים לאחיזת רגלים טובה יותר המסייעים לשיפור השליטה באופנוע. בכלי משולבת מערכת ה-LinQ lite עם 5 נקודות עיגון לאבזרים בחיבור מהיר כולל מצלמת גו-פרו ותא אטום למים גם לטלפון הנייד. סדרת דגמי ה-Spark Trixx כוללת את הטריקס 1 המיועד לרוכב אחד או שניים ואת הטריקס 3 המיועד לשניים או שלושה רוכבים וכן לספורט ימי בגרירת גולש וויקבורד או אבוב.
דגמי SEA-DOO 2024 – מחירון:
ספארק טריקס (מושב 1. אופציה ל-2) – יעלה 88,950 שקל
ספארק טריקס (3 מושבים) – יעלה 91,950 שקל
GTI 130 – יעלה 101,950 שקל
GTI SE 170 – יעלה 121,950 שקל
GTR 230 – יעלה 124,950 שקל
GTR-X 300 – יעלה 145,950 שקל (חדש)
GTX 230 – יעלה 138,950 שקל
GTX Wake 230 – יעלה 149,950 שקל
Fish Pro Trophy 170 – יעלה 154,950 שקל
Explorer Pro 170 – יעלה 159,950 שקל
GTX LTD 300 – יעלה 161,950 שקל
RXT-X RS 325 – יעלה 163,950 שקל (חדש)
RXP-X RS 325 – יעלה 165,950 שקל (חדש)
* המחירים כוללים גרור תוצרת Load Rite, וללא אגרת כושר שייט