צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן|צילום: ספורט 5
הונגצ'י EH7 - בין מנהלים לסאלון. עד סוף השנה בישראל (צילום: ספורט 5)
הונגצ'י EH7 - בין מנהלים לסאלון. עד סוף השנה בישראל|צילום: ספורט 5

מותג הונגצ'י היוקרתי-הסיני אינו זר לקהל הישראל, שכן מזה שנתיים משווקת כאן היבואנית "סמלת" את רכב הפנאי הגדול והחשמלי E-HS9, שכבר 193 יחידות ממנו (נכון למרץ 2024) נעות על כבישי ישראל. כעת, עם תחילת שיווקה בסין של מכונית הסדאן החשמלית הראשונה של המותג, מודיעה היבואנית המקומית כי תרחיב את ההיצע הישראלי וה-EH7 החדשה צפויה להגיעה ארצה בסוף השנה הנוכחית. אז מה אנחנו יודעים על הדגם החדש?

הונגצ'י EH7 יוצע בשתי גרסאות הנעה, אחורית וכפולה והספק המגיע עד 619 כ"ס (455 קילוואט) המאפשרים לו תאוצה ל-100 קמ"ש בכ-3.5 שניות (0-60 קמ"ש ב-1.8 שניות ותאוצת ביניים מ-80 ל-120 קמ"ש ב-2.3 שניות).

כמו כן יוצעו שני מארזי סוללות, מפיתוח עצמי של היצרנית לבידוד תאי הסוללה, האחת בקיבולת של 85 קוט"ש והשנייה בקיבולת של 111 קוט"ש, אלו מאפשרות (עפ"י התקן הסיני CLTC) טווח נסיעה של 600 ק"מ ועד 820 ק"מ (בהתאמה), ובטעינה מהירה של 10 דקות תוכלו להטעין כ-215 ק"מ.

מידותיה של הונגצ'י EH7 ממקמות אותה בין קטגוריית המנהלים לסאלון הגדולות, כאשר בהשוואה ל-NIO eT7 למשל, היא קצרה ב-12.1 ס"מ (498 ס"מ), צרה ב-7.2 ס"מ (191.5 ס"מ), נמוכה ב-1.9 ס"מ (149 ס"מ), ובסיס הגלגלים קצר ב-6 ס"מ (300 ס"מ). מהצד השני, בהשוואה לטסלה מודל 3, ה-EH7 ארוכה ב-26 ס"מ, צרה ב-1.8 ס"מ, גבוהה ב-4.9 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה ארוך ב-12.5 ס"מ.
בתחום הבטיחות מבטיחה הונגצ'י כי הדגם יעמוד בדרישות ל-5 כוכבים, הן במבחן הריסוק הסיני והן בזה האירופאי.