העיצוב החיצוני זכה לחזית חדשה, בה החלק הבולט ביותר הוא הסבכה הענקית הנפרסת עד לקצות הפגוש, יחידות תאורה חדשות עם תאורת יום פחות זוויתית וחלקה התחתון עם חתימת תאורה בסגנון "פסיקים", בהתאם לרמת הגימור נוספה פונקציית תאורה בפנייה. בפרופיל זהה חישוקים חדשים כמקובל המגיעים כעת עד למידה של "20 ברמת הגימור החדשה N-Design בעלת אופי דינמי וכוללת למשל קשתות בתי גלגלים בצבע הרכב. מאחור השינוי קל עם חתימת תאורה חדשה לפנסים ועיצוב חדש לחלקו התחתון של הפגוש. עיצוב הפנים כולל עדכון עיצובי לחלקו של הדשבורד מול הנוסע וידית הילוכים חדשה, נוספו חומרים חדשים, כמו למשל דיפוני אלקנטרה בדשבורד, בדלתות ובמקומות נוספים.
טכנולוגיה ובטיחות
עוד חידושים הם מסך מגע חדש עם תצוגה היקפיות משודרגות הכוללת גם תצוגת תלת ממד, זווית רחבות לאחור ולפנים כדי להקל על יציאה מחניה צפופה או מעבר צומת, וגם תצוגת "מכסה מנוע שקוף" (לא כדי שתרדו עם הקשקאי לשטח אלא כדי שלא תפגעו במדרכות בעיר). עודכנו התצוגות בלוח המחוונים הדיגיטלי וכן שינויי צבעים בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.
מערכת ההפעלה מבוססת גוגל, וניתן להירשם עם חשבון הגוגל שלכם ולהשתמש למשל במפות-גוגל למערכת הניווט כמו גם להוריד אפליקציות שונות. בנוסף, תוכלו לעשות שימוש באפליקציה ייעודית של ניסאן, בה תוכלו לקבל התרעות אם שכחתם לנעול את הרכב או לסגור את החלונות ולעשות זאת דרך הטלפון, כמו גם לקבל התרעה אם הרכב זז ממקומו (נגרר או נגנב למשל). סיוע קולי ניתן לקבל באמצעות הסייען הקולי של גוגל או אלקסה של אמזון ולשלוט באמצעותה בבית החכם.
בתחום הבטיחות מציינת כי ניסאן כי מערכת בלימת החירום האוטונומית כוילה לזיהוי מוקדם ותגובה מהירה יותר. מערכת תיקון הסטייה מנתיב מופעלת אוטומטית בכל הנעה, בקרת השיוט האדפטיבית הפועלת עם מערכת זיהוי התמרורים תתריע על חריגה מהמהירות ותאפשר כמובן התאמה בלחיצת כפתור. כמו כן לנהג ישנה כעת אפשרות להתאמה אישית של התערבות מערכות הבטיחות בלחיצת כפתור.
תחום יחידות ההנעה נותר ללא שינוי והקשקאי המחודש יציע שני מנועים המוכרים גם כיום. האחד, טורבו-בנזין מיקרו-היברידי בנפח 1.3 ליטר עם 4 צילינדרים המספק 156 כ"ס.
והשני, ה-e-Power היברידי חכם עם סוללת 1.8 קוט"ש, העושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 עם 3 צילינדרים ומנוע חשמלי שהוא למעשה המניע העיקרי של הרכב ומספק 190 כ"ס. ליחידת הנעה זו אפשרות בחירה בין כמה רמות של רגנרציה וכן לנהיגה (כמעט) בדוושה אחת e-Pedal שתצריך לחיצה על הבלמים לעצירה מוחלטת.