(צילום: יצרן) (צילום: ספורט 5)
(צילום: יצרן)|צילום: ספורט 5
sportFive1343662 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

עת פרץ מותג ג'נסיס את גבולות ארה"ב, היה ברור שהוא אינו מתכוון להשפיל מבט אל מול התוצרת היוקרתית מאירופה. לפני כ-4 חודשים הציגה ג'נסיס את ה-GV80 קופה שיתחרה בב.מ.וו X6 ומרצדס GLC קופה וצפוי להגיע ארצה לקראת סוף השנה, אך כבר לפני שנתיים וחצי חשפה יצרנית היוקרה הקוריאנית את גרסת השוטינג ברייק של ה-G70. תצורה זו הפכה נדירה עם השנים, כאשר כיום נמצא אותה רק אצל יצרניות היוקרה. מחירה של ה-G70 שוטינג ברייק יחל ב-335,000 שקל. 5,000 שקל יותר מגרסת הכניסה של ה-G70 סדאן, קצת פחות אבזור אבל יותר שימושית.

לעומת הסדאן מידותיה של ה-G70 שוטינג ברייק זהות, אורכה עומד על 468.5 ס"מ, רוחבה עומד על 185 ס"מ וגובהה עומד על 140 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 283.5 ס"מ. נפח תא המטען לעומת זאת גדול ב-73 ליטר ועומד על 403 ליטר.

sportFive1343663 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

בדומה לסדאן גם השוטינג ברייק מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 245 כ"ס. תיבת ההילוכים אוטומטית עם 8 יחסי ההעברה, ההנעה אחורית וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.4 שניות (איטית ב-3 עשיריות השנייה) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.6 ק"מ לליטר.

ה-G70 שוטינג ברייק מוצעת בשתי רמות גימור. גרסת הכניסה "אלגנט" כוללת אבזור עשיר כגון ריפוד מושבים דמוי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, מסך מולטימדיה "10.25, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת רוורס וחיישני חנייה היקפיים, גג פנורמי, תא מטען חשמלי, חישוקי "18 ועוד. מערך הבטיחות מקיף וכולל את כל המערכות המקובלות לצד 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, זיהוי תנועה חוצה מאחור, אורות גבוהים אוטומטיים, והתרעת מיקוד נהג.

רמת הגימור "לאקשרי" מוסיפה ריפוד עור מלא, הגה מתכוונן חשמלית, אוורור במושבים הקדמיים וזיכרונות למושב נהג, מצלמות היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגת השטח המת בזמן איתות ומערכת שמע משודרגת "לקסיקון" עם 15 רמקולים.