ב.מ.וו סדרה 4 בדור הנוכחי הוצגה לראשונה באמצע שנת 2020 עם גריל הכליות החדש שלה שהפך לנושא השיחה העיקרי של הדגם. כעת הציגה היצרנית את מתיחת הפנים לכל סדרה 4 (פרט לגראן קופה ו-i4) – קופה, קבריולה וגם לגרסאות M שלהן. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי סדרה 4 המחודשת תגיע ארצה ברבעון השלישי של השנה.
העיצוב החיצוני עבר עדכון קל, ולמרות הביקורות הרבות סבכת הכליות הענקית נותרה בגודל זהה ורק עיצובה הפנימי עודכן, בגרסת ה-M440i היא מושחרת כולה ובמקום דוגמת "דגל שחמט" ישנם פשוט פסים רוחביים, כאשר הרדאר בתחתית אינו מוסווה, מה שלא תורם בהכרח למראה אלגנטי. יחידות התאורה הקדמיות קיבלו חתימת תאורה חדשה, מראות הצד בגרסת M440i מגיעות כעת מה-M4, ישנם חישוקים בעיצוב חדש ונוספו צבעי אדום וירוק חדשים. מאחור ישנה כעת אופציה לתאורה מבוססת לייזר, בדומה לזו שב-M4 CSL ויציאות המפלט גדולות יותר (100 מ"מ).
תא הנוסעים עודכן בדומה לזה שעברה סדרה 3, עם דשבורד בעיצוב חדש, כאשר החלק הבולט ביותר הוא מסכי לוח המחוונים ("12.3) והמולטימדיה ("14.9) המחוברים יחד בצורה קעורה, כמו כן גם פתחי המיזוג עברו שינוי מתבקש ואלו שבמרכז מוארים, עיצוב חדש להגה וכזה קטום בגרסאות ה-M שמציעות כעת גם מושבים בריפוד דו-גוני, את ידית ההילוכים מחליף כפתור וישנה כעת אופציה לפקדי קריסטל כמו גם תוספת חומרי דיפון חדשים ואופציונליים.
היצע המנועים נותר ללא שינוי – 440i עם מנוע 2.0 ליטר, 184 כ"ס; 430i xDrive עם מנוע בנפח זהה אך בהספק של 245 כ"ס; M440i xDrive עם מנוע 3.0 ליטר, 374 כ"ס; ובחו"ל מוצעות גם גרסאות דיזל בנפח 2.0 ליטר 420d / 420d xDrive בהספק של 190 כ"ס; 3.0 ליטר 430d xDrive בהספק של 286 כ"ס וגרסת M440d בהספק של 340 כ"ס.
ב-M4 מנוע 3.0 הליטר מספק 480 כ"ס ו-4.2 שניות ל-100 קמ"ש, ב"קומפטישן" ההספק כבר עומד על 510 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש מקזזת 3 עשיריות ועומדת על 3.9 שניות. גרסת ה-xDrive מוסיפה 20 כ"ס ומקזזת עוד 4 עשיריות בההצאה ל-100 קמ"ש שעוצרת את השעון על 3.5 שניות (3.7 שניות בקבריולה).
*** עולם הרכב של ערוץ הספורט משיק ערוץ WhatsApp חדש בו נעסוק בכל מה שקורה בתעשיית הרכב העולמית, שוק הרכב המקומי וגם בספורט המוטורי, עם ידיעות שיגיעו אליכם היישר ממערכת "עולם הרכב". הצטרפו בלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו ללחוץ על הפעמון ***