בוולוו החליטו, ובצדק, לעשות סדר בשמות הדגמים שלהם לאחר שהתרבו אלו בעלי הנעות חשמליות שקיבלו את השם Recharged כמו גם דגמי הפלאג-אין, מה שיצר לעיתים בלבול. אם ניקח לדוגמא את מרצדס למשל, שהתחילו להסתבך עם שמות כמו EQE ו-EQE SUV ולכן גם הם צפויים בעתיד הקרוב להציג קו שמות חדש למותגי ה-EQ החשמליים.
מעתה בוולוו, ודומה לאח הקטן EX30, יקרא ה-XC40 החשמלי בשם EX40 וכך גם גרסת הקופה שלו EC40. זאת בדומה לשאר הדגמים החדשים שהוצגו כמו רכב הפנאי הגדול EX90 והמיניוואן EM90. דגמי הבנזין של ישמרו על קו השמות המוכר בתוספת סימול אות ומספר לדירוג סוג המנוע, כך למשל גרסת הפלאג-אין של ה-XC40 תיקרא פשוט T6 או T8, ללא סימול Recharged והבנזין הרגילה B4 למשל.
לצד עדכון השמות, וולוו מוסיפה תוכנית ביצועים ל-EX40 וה-EC40 כפולות המנועים שמעלות את ההספק ב-34 כ"ס, מ-408 כ"ס ל-442 כ"ס, כיול שונה לדוושת ההאצה ומצב נהיגה Performance ייעודי. בוולוו מוסיפים שבעלי XC40 ו-C40 חשמליים ממודל 2024, יוכלו גם הם להצטייד בתוכנת הביצועים החדשה. גרסאות הבנזין מיקרו-היברידיות של ה-XC60 וה-XC90 קיבלו עדכון למחשב הרכב לשיפור צריכת הדלק והזיהום בכ-4% או 2%, בהתאמה.
דגמי ה-XC40,EX40 ו-EC40 יוצעו מעתה גם בגרסת Black Edition הכוללת צבע שחור למרכב, חישוקי "20, תגיות שם וריפוד פנימי מושחרים גם כן.
DS מטמיעה ChatGPT
אחרי פולקסווגן שהחלה להציע בחלק מרמות הגימור של דגמיה את הבינה המלאכותית של ChatGPT, כעת גם ב-DS מכריזים כי היא תשולב בכל דגמיהם במערכת ההפעלה "איריס" ובמדינות בהן פועלת מערכת הסייען הקולי.
ב-DS מציינים כי תהליך הניסוי החל כבר באוקטובר 2023 ב-5 מדינות אירופאיות ונחל הצלחה והשימוש בסייען הקולי צמח ב-50% וכעת בכל הרכבים שימסרו החל מחודש מרץ תוטמע המערכת החדשה ב-18 מדינות, כשישראל לא בתוכן, אך אפשרות הגדרת המערכת לשפה האנגלית ושימוש בצ'אט GPT נבחנת.