יחידת הנעה
ההבדל העיקרי הוא ביחידת ההנעה, בעוד ה-xDrive30 בעלת צמד מנועים היוצרים הנעה כפולה, ל-sDrive20 מנוע יחיד והנעה קדמית וההספק עומד על 204 כ"ס (פחות 109 כ"ס).
הסוללה המשמשת את השניים זהה ובקיבולת של 66.45 קוט"ש (64.7 קוט"ש נטו), כך שוויתור על מנוע חשמלי נוסף ומשקל נמוך יותר ב-145 ק"ג, יצר שיפור בטווח הנסיעה שעומד כעת על 454 ק"מ (+29 ק"מ). אין שינוי בטעינת AC ביתית - מטען הפנימי 11 קילוואט ושש שעות וחצי מ-0% ל-100%, כמו גם בטעינת DC מהירה בקצב של 130 קילוואט, שאורכת 29 דקות מ-10% ל-80%.
רמות גימור
מבחינת רשימת האבזור, גם ה-sDrive20 ישווק בשתי רמות גימור – X-Line ו-M-Sport. הבדלי האבזור בגרסת הכניסה כוללים ויתור על מתלים אדפטיביים, חישוקי "18 במקום "19 ומראות צד בצבע הרכב במקום בצבע שחור מבריק. שאר האבזור זהה וכולל פריטים כגון מושבים קדמיים מחוממים, מתכווננים חשמלית עם זיכרון למושב הנהג, גג פנורמי, מערכת חניה אוטומטית, תאורת לד עוקבת פנייה ואבזור בטיחותי מקיף.
ברמת הגימור M-Sport במקום גימור פנים עץ ישנו גימור אלומיניום וכן במקום מסגרת חלונות אלומיניום ישנו גימור שחור וגם כאן חישוקי "18 במקום "19. פרט לכך רשימת האבזור זהה וכוללת עיצוב חיצוני ופנימי ספורטיבי וכן מושבי ספורט ומערכת שמע "הרמן קרדון" עם 12 רמקולים.
ב.מ.וו iX1 – מחירון:
ב.מ.וו iX1 sDrive20 ברמת גימור X-Line יעלה 344,900 שקל
ב.מ.וו iX1 sDrive20 ברמת גימור M-Sport יעלה 374,900 שקל
ב.מ.וו iX1 xDrive30 ברמת גימור X-Line יעלה 374,000 שקל
ב.מ.וו iX1 xDrive30 ברמת גימור X-Line יעלה 394,000 שקל