חברת Adcore, שבימים רגילים מתפקדת כסוכנות פרסום דיגיטלית, שינתה את ייעודה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
מאז מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, בחברה מריצים את המיזם Keep on Riding, המוקדש לספּק אופניים לילדים ומשפחות שפונו מבתיהם, בשיתוף עם איגוד האופניים בישראל וספקי אופניים שונים. עמדות רכיבה שיתופיות הוקמו על ידם בקיבוצים רבים המארחים את מפוני העוטף, בהן החברה דאגה לתקן, לשפצר ולתרום מאות זוגות למפונים, לאחר תרומה של למעלה מ-160 אלף שקלים.
הפרויקט הוקם בעקבות היחשפות החברה לסיפורו של נורי, ילד בן 6 שהתגורר בכרמיה וקיבל במתנה זוג אופניים ימים ספורים לפני מתקפת הטרור, בהם הוא לא הספיק להשתמש, ונאלץ להשאיר אותם מאחור.
החברה לא יכלה להישאר אדישה לסיפור של נורי, והחליטה לספק לו ולקהילה שלו זוגות חדשים. ״הסיפוק המטורף הוביל אותנו לחפש עוד ועוד ילדים ומשפחות שפונו על מנת לספק להם זוגות נוספים, וכעת הביקוש רב בקרב קהילות מפונים אחרות״, כך אומרים בAdcore.
החברה התנדבה עם מפוני בארי, שדרות, כרמיה, ניר עם ועוד יישובים וקיבוצים רבים אחרים, והיו עדים להשפעה העמוקה של המיזם על קהילת המפונים הן בפן האישי והן בפן החברתי-שיתופי. החברה רוצה להמשיך בפעילות ולרתום עימה אנשים שרוצים לקחת חלק בפרוייקט, שעומד כעת על 50% מסך היעד שהחברה הציבה לעצמה להגיע.
לינק לתרומות: https://www.charidy.com/Keep-on-riding?utm_source=m-t-a&utm_medium=link&utm_campaign=keep-on-riding