קטגוריית הפיק אפ החשמליים האמריקאים הגדולים והבינוניים הפכה לקטגוריה נחשקת ויקרה מאוד אשר במקום לשמש ככלי עבודה אמתיים, הם יותר משמשים כסמלי סטטוס. כעת מגיע איתות מאוד משמעותי מכיוונה של איסוזו יצרנית ה-D-MAX הפופולארי אשר מציגה דגם חשמלי שמיוצר במפעלי החברה בתאילנד. זה יכול היה להיות איתות טכנולוגי גרידא ולא משהו שמעניין את שוק הרכב בישראל אלמלא ההודעה כי המכונית תיוצר קודם כל בתקינה שתתאים לאירופה ולאחר מכן בתקינה לשאר מדינות אסיה וזה מיד מדליק כאן נורות ירוקות של אפשרות כי נראה את הדגם הזה גם אצלנו.
מה יודעים?
לא הרבה, אבל בכל זאת אפשר לבשר כי ראשית מדובר בדגם 2025 שיוצג לראשונה בנורבגיה בתצורה שיווקית סופית בשנה הבאה. המכונית תיבנה על פלטפורמה שנקראת Elf EV ועדיין היא תתבסס על שלדת סולם קשיחה כאשר מאפייני העיצוב יהיו דומים מאוד לדגם הקיים עם מנוע בעירה פנימית. המפרטים הטכניים אודות ביצועים, טווחי נסיעה, מימדי סוללה ומספר מנועים יגיעו בהמשך כאשר היצרן היפני מנסה לאתגר את ענקית הרכב טויוטה שהכריזה בעצמה על דגם היילקס חשמלי שיגיע לשווקים גם כן וכבר נפתחת התחרות בין השניים.
מאחר והמכונית מיועדת לשיווק באירופה ובשווקים במזרח התיכון, ניתן להניח שהיא כוללת את מערכות הבטיחות הקיימות בדגם הקיים ואולי אף שדרוג שלהן. למרות שאין אישור לכך, נראה כי גם רמת האבזור צפויה להיות דומה לסטנדרט הקיים לרבות הקישוריות למולטימדיה בטלפונים הסלולריים.