(צילום: יצרן) (צילום: ספורט 5)
(צילום: יצרן)|צילום: ספורט 5
MG ZS EV (צילום: ספורט 5)
MG ZS EV|צילום: ספורט 5

שני מותגי הרכב הסיניים, MG ומקסוס, הנמצאים בבעלות תאגיד SAIC ומשווקים בישראל באמצעות קבוצת לובינסקי וצ'יינה מוטורס (בהתאמה), הודיעו על הורדת מחירים, בו בעת שיבואניות שונות כבר פרסמו מחירונים עדכניים המשקפים עליות מחירים.

MG
המכונית המשפחתית החשמלית MG 4 הוזלה בשיעורים של 1,000-3,000 שקל, בהתאם לרמת הגימור ומחירה מתחיל כעת ב-143,888 שקל.

הסטיישן MG 5 הוזלה ב-5,000 שקל ומחירה החדש עומד על 158,888 שקל

רכב הפנאי הקטן והחשמלי MG ZS הוזל ב-6,000 שקל ומחירו העדכני עומד על 158,888 שקל.

רכב הפנאי פלאג-אין הפופולרי MG EHS הוזל ב-1,000 שקל ומחירו עומד כעת על 187,888 שקל.

המארוול R המסוגנן הוזל בשיעורים של 4,000-7,000 שקל, בהתאם לרמת הגימור, ומחירו מתחיל כעת ב-198,888 שקל.

כמו כן מציינים ב-MG כי המחירון המעודכן ישאר עדכני גם בתחילת 2024 ולאחר עליית המס הצפויה ומציעים כעת הטבות לרוכשים בחודש דצמבר (ואפשרות רישוי ל-2024) כגון הנחות בסכומים של 2,000-19,000 שקל (בהתאם לדגם) לרכישה במזומן או מימון של עד 100,000 שקל בריבית פריים מינוס 2%.
בנוסף להנחות הללו, משפחות מפונות ואנשי מילואים שגויסו בצו 8 יזכו להנחה נוספת של 2,500 שקלים, כך שתיאורטית ניתן לרכוש את ה-EHS לאחר הנחת מזומן בגובה של 18,000 ש"ח והנחת מילואים של 2,500 ש"ח למשל ב-167,388 שקל.

מקסוס EUNIQ 6 (צילום: ספורט 5)
מקסוס EUNIQ 6|צילום: ספורט 5

מקסוס
רכב הפנאי החשמלי E-יוניק 6 הוזל ב-26,900 שקל ומחירו החדש עומד על 205,900 שקל.

ואילו המיניוואן החשמלי בגרסת 6 מושבים הוזל בלא פחות מ-33,900 שקל ומחירו עומד כעת על 213,000 שקל.

במקסוס מציינים כי אלו המחירים הקבועים עד לעדכון עליית המס.

ניסאן X טרייל (צילום: ספורט 5)
ניסאן X טרייל|צילום: ספורט 5
ניסאן
רכב הפנאי הקטן, ניסאן ג'וק 1.6 הייבריד הוזל ב-500 שקל ומחירו מתחיל מ-154,490 שקל

הקשקאי הקומפקטי הוזל בשיעורים של 2,500-10,500 שקל, בהתאם לרמת הגימור ויחידת ההנעה, ומחיר מתחיל כעת ב-177,490 שקל לגרסת ה-1.3 ליטר מיקרו-היברידית ומ-197,490 לגרסת ה-1.5 ליטר ההיברידית.

גם האקס טרייל הגדול מוזל בגרסאותיו המיקרו-היברידיות וההיברידיות בשיעורים של 7,500-22,500 שקל, ומחירו החדש עומד כעת על 207,490 שקל לגרסת ה-1.5 ליטר מיקרו-היברידית ברמת גימור "אסנטה טופ",לצד 219,490 לגרסתו ההיברידית עם 5 המושבים או 227,490 עם 7 מושבים.

נציין כי הנעת ה-e-power ההיברידית של ניסאן היא לא הנעה היברידית קונבנציונלית אלה למעשה המנוע החשמלי הוא זה המניע את הגלגלים ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה וללא חיבור ישיר לגלגלים, בדומה למערכת ההנעה ההיברידית של הונדה למשל. כמו כן, בניסאן מסרו כי המחירון ישאר תקף גם ל-2024.