מבחינה חיצונית ה-G80 מתחדשת בפגוש עדכני אשר מציג עיצוב כונסי אוויר צידיים בצורת "זימים" במקום זה בעל הסבכה התחתונה הרחבה. גם סבכת ה"מטריקס" התעדכנה והיא כעת בעלת קווי רשת כפולים. לגרסת ה"ספורט" סבכה בחיתוך רחב יותר ופגוש המדגיש עוד יותר את כונסי האוויר הצידיים. הפגוש האחורי מציג גם הוא עדכון לחלקו התחתון ובמקום יציאות המפלט ישנן כעת זוויות בצורת V ויציאות מפלט סמויות ובנוסף ישנה חתימת תאורה חדשה ליחידות התאורה המפוצלות מלפנים וגם לאלו מאחור. כמקובל הוצגו חישוקים חדשים לגרסאות הרגילות, בעוד אלו של גרסת ה"ספורט" נותרו דומים ובגימור "מטריקס" בחישורים.
בתא הנוסעים השינוי בולט ודומה לזה שעבר רכב הפנאי הגדול ה-GV80. השינוי הבולט ביותר הוא לוח מחוונים ומסך מולטימדיה המחוברים להם יחדיו לכדי מסך ענק בגודל "27 והגה בעיצוב חדש הכולל גם מערך כפתורים חדש. בנוסף התעדכן גם חלקו המרכזי של הדשבורד עם פאנל בקרת אקלים גדול יותר המתחבר כעת אל הקונסולה המרכזית, שם נמצא גלגלת שליטה ובורר הילוכים קריסטלי בעיצוב חדש.
לישראל ה-G80 צפויה להגיע באמצע 2024, אך עוד לפני כן מתוכננת לנחות כאן מכונית הפאר G90 בדור שני. רכבי הפנאי GV80 ו-GV80 קופה שנחשפו לפני כ-3 חודשים צפויים להגיע בסוף 2024.
תחרות רכב השנה 2023 יצאה אל הדרך: על הזוכה בתחרות נכריז במסגרת משדר חגיגי שיערך ב-28.12.23 בערוץ 5+ ואתם יכולים להצביע ולהשפיע ובין המשתתפים יוגרלו שוברים בסך 500 ש"ח. ההצבעה תיסגר ב-26.12, הזדרזו להצביע - כנסו לאיזור הבחירה >>>
*** בתחרות מכונית השנה 2023 מתמודדות מכוניות חדשות או דור חדש (למעט החרגות) לדגמים שהושקו בישראל באופן רשמי בין החודשים דצמבר 2022 לדצמבר 2023 ***