סמלת הנחיתה בארץ את מכונית ה-GT החדשה של פרארי, פרוסוואנגה. דגם זה, הכלאה של רכבי GT עם קרוסאובר נמוך קומה הוא יורשו הרוחני של רכבי ה-4 מושבים המקוריים של פרארי, ה-FF וכן ה-GTC4 לוסו, שבמהותו מחבר בין רפטואר הביצועים המופתי של היצרן האיטלקי לחווית שימוש יומיומית, עם מרכב חמש דלתות וארבעה מושבים, כולל אפילו תא מטען אחורי בנפח 473 ל'. דגם כזה, לא נראה באורווה של פרארי מאז הקמתה לפני למעלה מ-75 שנה.
הפרוסוואנגה הוא לא רכב על טיפוסי. בניגוד ל-DNA הנפוץ בפרארי, הוא מצויד במנוע קדמי-מרכזי עם תריסר צילינדרים בנפח 6.5 ל' אטמוספרי המפיק 725 כ"ס ו-71 קג"מ, בצימוד אל תיבת הילוכים דו מצמדית 8-מהיריות והנעה כפולה. הוא יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות, ל-200 קמ"ש ב-10.6 שניות וחוצה 310 קמ"ש במהירותו המרבית. מערכת הנהיגה חמושה במספר מצבי כיול לנהיגת מסלול, או צמצום הקשיחות לטובת נוחות, וכן יש לו מספר מצבי אחיזה לשלג, קרח ותנאים רטובים וחלקלקים.
לפרוסוואנגה, סוג של הייפר-SUV, אין מתחרים ישירים ברמתו הטכנולוגית או הרעיונית, אך פרופורציונלית הוא דומה למשל לאסטון מרטין DBX בגרסת 707 ואפשר גם להכניס לקטגוריה שלו את בנטלי בנטייגה בגרסאות הביצועים הגבוהות ביותר שלו. מבחינת מרחבים מדובר ברכב לא קטן: אורכו כמעט 5 מטרים, רוחבו 2 מטרים ובסיס הגלגלים שלושה מטרים, כאשר ממד הגובה הוא 1.58 מ' (הרכב הגבוה ביותר שפרארי ייצרה).
ברשימת האבזור שלו חישוקי 22 אינץ' מלפנים ו-23 אינץ' מאחור, מערכת מתלים אדפטיבית, זוג צגים דיגיטליים - אחד מתנוסס מול הנוסע, מושבי ספורט מהודרים והרבה שליטה על היכולות שלו. מהיבואנית נמסר כי הרכב הראשון שהגיע לארץ נארז בתוספות שנגזרות מתכנית "הזמנה מותאמת" של פרארי, כולל צבע ניוחד מסוג ביאנקו איטליה בשווי 245 אלף שקל, גג פנורמי עם הכהיה חשמלית בשווקי 151 אלף שקל וכן גימורי חוץ בתרוכבת סיבי פחמן בשווי 280 אלף שקל.
המחיר הבסיסי של הדגם בארץ עמד על 3.25 מיליון שקלים, אולם שוויו של הרכב הראשון שנחת בנמל נערם ל-4.8 מיליון שקלים עם כל התוספות שנתפרו לו ביצרן. מהיבואנית סמלת נמסר כי כל 9 היחידות שהוקצו לארץ נמכרו מראש ולא תהיה אפשרות להזמין דגמים נוספים חדשים מסדרה זו.