תאגיד SAIC הסיני, בעל הבית של חברת MG ומותגי רכב נוספים, עצמאיים או נרכשים, מצטרף למספר ההולך וגדל של יצרני רכב סיניים המתכוונים לבסס נוכחות תעשייתית באירופה. במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה ביממה האחרונה, חשפה צמרת החברה כי החלו לקדם את הפרויקט להקמת מפעל ביבשת המערבית ומעלים אותו "על סדר היום", וכי הם קרובים לבחירת המיקום המתאים ביותר לצרכי היצרן.
הנחיתה באירופה תהיה פונקציונלית לדברם, ונועדה לחזק אסטרטגיות התרחבות בינלאומיות. לחברה כבר יש נוכחות מורגשת מאוד באירופה בזכות מותג MG שנרכש ב-2007 ומאז הפך לעוגן כלכלי שתורם לא רק לא למותג עצמו אלא גם להקמת דיאלוג פורה מול קהל הלקוחות, תוך הבטחה שחברת רכב סינית יכולה ליישר קו עם המתחרים המערביים בלי להתפשר על תחומים חשובים כמו בטיחות או ניהוג.
כבר היום, Saic היא לא רק יצרנית הרכב הסינית הגדולה ביותר, עם למעלה מ-5.3 מיליון כלי רכב שהורכבו בשנת 2022, היא גם היצואן העיקרי: כמעט שליש מכלי הרכב המיוצרים בסין הנשלחים לחו"ל שייכים למותגים שלה או למיזמים המשותפים עם ג'נרל מוטורס ופולקסווגן.
לאור התחזית, התכניות וההישגים, הסינים ב-SAIC החליטו להעלות את הרף, כפי שדווח על פי היעד לשנה זו, לפיו הם שואפים למכור 1.2 מיליון כלי רכב בחו"ל ולהתמקד באירופה. הם מקווים שהדרך לשם תהיה קלה יותר בעקבות מי שכבר פועלים באפיקים אלו בהצלחה ומנהלים משא ומתן לרכישת מתקנים ובסיסי ייצור, דוגמת BYD או Great Wall. כל עוד האירופים ימשיכו להביע אמון במותגים הסינים, כך גם תפתחנה יותר דלתות בפני השרשרת הלוגיסטית.