ג'נסיס ממשיכה לקצור הישגים בפלח היוקרה בארה"ב, אירופה וגם בישראל, ועם ההצלחה - גדל גם התאבון לנגוס בנתחים יקרים של יצרנים שכבר ביססו את מעמדם בקבוצה זו. חטיבת הפאר הדרום קוריאנית, שהוכרזה רק לפני חמש שנים בצורה רשמית כגוף עצמאי, מציגה הלילה בארה"ב טרום פתיחת תערוכת הרכב בניו יורק את ה-GV80 דמוי הקופה - גרסה מסוגננת של ה-SUV הבכיר ביותר של החברה בהיצע הדגמים הנוכחי. בג'נסיס מכוונים אותו ישירות מול רכבים דוגמת ב.מ.וו X6 ומקביליו מבית מרצדס (GLE קופה) ו-אאודי תוך שמירה על סימני ההיכר של המותג, אך מבדלים אותו בהופעה חדשנית עם תרכובות יוקרתיות מבפנים ובחוץ, ועם קריצה ממוקדת יותר לעולמות הספורטיביים.
בניגוד למגמת החשמול של ג'נסיס הם לא ממאנים בשלב זה לשלוח את ה-GV80 להתחבר למסופי טעינה; גם גרסת הקופה שלו, על פי הדיווחים מצוידת במנוע שש בוכנות בנפח 3.5 ל' בהספק מרבי של 410 כ"ס המשרת את ה-G90, אם כי לא נפסל כי המנוע שג'נסיס עשויה לתחוב בחזית הוא המנוע התקני שלו עם שני מגדשי טורבו ו-375 כ"ס, בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. לא ברור אם בעתיד תהיה לו גרסת אלקטרייפיד כפי שנעשה ב-GV70 או שהמותג יעדיף לייצר רכב כביש שטח חדש לגמרי על רצפה חשמלית.
ג'נסיס מעריכה שהעיצוב הספורטיבי יהיה מקור משיכה משמעותי של ה-GV80 קופה ויחזק אותם בשוליים של הרווחים. הסיומת של התקרה מאחור נראית קונבציונלית כשם שהיא מבוצעת ברוב הרכבים להם צללית דמוית הקופה, כלומר יש להניח שהנוסעים מאחור יקריבו כמה סנטימטרים מרחב ראשים. פרט לכך, לדגם זה תרכובות קרבון בתקרה ובחלל הנוסעים, ואם כבר סביבת הנהג - דגם הקונספט מצויד רק בארבעה מקומות ישיבה (דגם הייצור יהיה בעל חמישה מקומות).
אמרנו ספורטיבי, אז ג'נסיס רומזת די בגלוי שה-GV80 דמוי הקופה ישלב בקטלוג שלו חבילת 'פרפורמנס' (ביצועים) שתמוצב מול דגמי הקצה של הגרמנים. בל נשכח שלא מעט בכירים בתוך קונצרן יונדאי וג'נסיס חלקם הגיעו מתוך המותג הבווארי, כולל אלברט בירמן, מהנדס מבוקש שהוביל את חטיבת M של ב.מ.וו שנים ארוכות ואחראי לכיול הדגמים של ג'נסיס בכל הקטגוריות.
ג'נסיס מיוצגים בישראל על ידי חברת כלמוביל. מנתונים שפורסמו השבוע, עולה כי מתחילת השנה מסר המותג בארץ 390 כלי רכב - עליה של 30 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כ-62% מהדגמים שנמסרו בין חודשי ינואר-מרץ של חברת ג'נסיס היו חשמליים, והיא מדורגת שניה בישראל בקטגוריית הפרמיום. ה-GV80 הנוכחי נמכר בישראל תמורת 525 אלף שקלים בגרסת אלגנט ועד 594 אלף שקלים לדגם לקשרי.