לנצ'יה חשפה במסגרת אירוע מיוחד במוזיאון המדע והטכנולוגיה במילאנו מכונית קונספט חשמלית, מאוד עתידנית במראה שלה, שתהפוך להיות חלק מהזהות המותגית של היצרן האיטלקי תחת תאגיד סטלנטיס בעשור הקרוב. זוהי נקודת מפנה חשובה בתולדות החברה אחרי שהיא למעשה נסוגה מהשוק העולמי ונותרה רק באיטליה עם רכב אחד מיושן, אפסילון, שמצליח להחזיק את ראש החברה קצת מעל המים כדי שלא ישכחו מקיומה באופן מוחלט.
מכונית הקונספט נושאת שם מורכב - Pu+Ra HPE, שהסיומת שלו מתייחסת לרכבי ביצועים (High performence) עם מערכות חשמליות. לדברי לנצ'יה, המכונית, שיוצרה בהשראת הסטראטוס המיתולוגית, וכן עם קצת מוטיבים של לנצ'יה בטא, תייצר מעל 500 כוחות סוס וטווח נסיעה מרבי של כ-700 קילומטרים בין טעינות. מערכת הזנת מתח 800 וולט תאפשר להחזיר לסוללה מאות קילומטרים בעשר דקות בלבד, כך מצהירים.
תא הנוסעים לא לגמרי מתחבר למראה הרטרו החיצוני, ומשקף כיצד להבנתם צריכה להראות סביבת העבודה של הנהג בעתיד; הגה קטן, צג ראשי עצום בגודלו המדמה שולחן וירטואלי שבתוכו כל הפונקציות והמידע. רוב התפעול אומרים בלנצ'יה מבוצע על ידי פקודות קוליות.
מכונית הראווה היא כלי מחקרי של לנצ'יה ממנו הם יחלצו שלושה כלי רכב סדרתיים: אפסילון חדשה, קרוסאובר קומפקטי באורך 4.60 מ' שיקרא לנצ'יה גאמה (עוד שנתיים בערך), וכן הם מכינים את הקרקע לשובה של לנצ'יה דלתא החדשה, שתהיה גם היא כמובן חשמלית.
האפסילון הבאה תסמן את פתיחת העידן החדש של לנצ'יה תחת תאגיד סטלנטיס. היא תוצע בגרסאות בסיס עם מנועים מיקרו היברידיים כדי לסייע בהחדרתה לשוק במחירים ממוצעים יותר. היא תוצג בינואר 2024. לא היינו בונים על מכונית סדרתית בדמותה של מכונית האב טיפוס בתמונות.