אופל קורסה המחודשת, כוללת סימני היכר חשובים שהוצגו בשנה האחרונה בשורות המשפחה, ולמעשה משלימים מתיחת פנים של אמצע החיים אחרי שהדגם הנוכחי הוצג ב-2019 - והפך לנמכר מסוגו בגרמניה בשנה הקודמת. הסופר מיני, תאומת פיג'ו 208 שחגגה 40 שנות פעילות אשתקד, מושקת בימים אלה באירופה כשהיא לובשת את ה"משקף" הקדמי על פנסי החזית ועם שינויים בזנב, בפנים וגם במערכות ההינע. היא תהיה זמינה בישראל בתחילת השנה הבאה, כך מסרה היבואנית דוד לובינסקי.
פרט לענייני העיצוב, אחד החידושים המרכזיים בקורסה הוא המצאותה של המערכת החשמלית החזקה ביותר שלה עד כה, בדגם ה-קורסה e. לצד הגרסה הבסיסית לה 136 כ"ס, היא מקבלת גם את החבילה המורחבת ל-156 כ"ס ועם סוללת 54 קווטש, שעל פי מדדי WLTP יאפשרו לה להגיע ל-402 קילומטרים בין טעינות, לעומת כ-357 ק"מ בדגם החלש בין השתיים. טעינה ל-80% במסוף מהיר, אורכת חצי שעה.
בגזרת המנועים הקונבציונליים, הקורסה מאמצת טכנולוגיה מיקרו היברידית בגרסאות בנזין 1.2 ל' טורבו - 100 ו-136 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים דו מצמדית שש מהירויות. אין מידע קונקרטי בשלב זה אודות ביצועים או צריכת דלק.
ברמות האבזור תמצאו גם תאורת LED אינטליקס אדפטיבית טובה יותר מבעבר עם 14 נורות מופרדות (במקום שמונה) שלדברי אופל משפרות בצורה מהותית את שדה הראיה בתנאים חשוכים במיוחד. בתא הנוסעים, תמצאו ליטושים במערכת המדיה הראשית, לוח המחוונים - עם דגש על בהירות תמונה ומהירות תגובה לפקודות ולראשונה - ניתן יהיה להטעין את הסלולרי במשטח אינדוקטיבי - ולחבר את המכשירים לאפל ואנדרויד אוטו בצורה אלחוטית. זאת ועוד, באופל הכניסו לשימוש מצלמת נסיעה לאחור עם תצוגה פנורמית, בקרת שיוט אדפטיבית משופרת וכן נעשו שיפורים במערכות ההתרעה מפני תאונות וזיהוי של הולכי רגל.