בשברולט ממשיכים לרענן את השורות המסורתיות במקביל למהפכה החשמלית. היבואנית UMI משיקה בימים אלו בישראל את הדור השני של רכב הכביש שטח הקומפקטי שברולט טראקס, שהוצג בסוף השנה הקודמת בארה"ב ועוד קודם לכן בסין. מדובר בעדכונים יסודיים ברובם ברמת הנראות וחלל הפנים אך בצד המנועים הוא ממשיך לנצל יחידות כוח קונבציונליות לחלוטין.
הטראקס עבר מיני מהפכות והנדסות סמל בשנותיו הראשונות יחד עם תאומו אופל מוקה, אך הפעם מדובר ברכב GM מקורי יותר שמעוצב בהשראת כלי הרכב העדכניים של המותג. הוא מבוסס על רצפה משותפת לטריילבלייזר עם בסיס גלגלים של 2.7 מ', רוחב 1.82 מ' ותא מטען בנפח 725 ל' מרצפה ועד תקרה. הוא ישווק בארץ עם מנוע 3 בוכנות טורבו בנפח 1.2 ל' בהספק מרבי של 139 כ"ס ו-22 קג"מ מ-2500 סל"ד בחיבור אל תיבת שש מהירויות אוטומטית והנעה קדמית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש עומד על 8.6 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא בסביבות 13 ק"מ לליטר בנזין.
UMI תשווק את הטראקס החדש בגרסת RS ו-RS מורחבת המופרדות על ידי הספרות 1 ו-2 באולמות המכירה. בציוד התקני שלו מדובר בגרסה בסיסית למדיי עם מערכת שמע 4 רמקולים, תאורת הלוגן קדמית ומפתח רגיל וללא גג שמש. בדגם הבכיר יותר הוא מגיע מצויד כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת LED מלאה, מושבים עם עור סינתטי, בקרת אקלים אלקטרונית (ידנית בדגם הכניסה), מערכת מדיה ראשית מוגדל מ-8 אינץ' ל-11 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי למחצה, מערכת שמע ששה רמקולים ותאימות לאפל ואנדרויד.
כל הגרסאות חמושות מערכות הגנה אקטיביות חיוניות, בכלל זה בלימה אוטומטית, תיקוו אקטיבי לסטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. המחיר בישראל: 151 אלף שקלים ועד 155 אלף שקלים. הטראקס ממוצב בארץ מול דגמים כגון מאזדה CX-30 וטויוטה C-HR בין היתר.