פולקסווגן הציגה מתיחת פנים של רכב הכביש שטח היוקרתי טוארג, לקראת תחילת שיווקו בחודשים הקרובים. במסגרת העדכונים שלו הוא מקבל חתימת תאורה חדשה בשני קצותיו, עוד טכנולוגיות בתא הנוסעים, חידוד מערכת הבטיחות וימכר בגרסאות דיזל, בנזין ופלאג אין. מחירו בגרמניה נקבע על 75 אלף יורו.
על אף שבמדינות מסויומת (בשטחי ארה"ב) פסק שיווקו, וחרף הניסיון לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית של הקונצרן, בפולקסווגן ממשיכים עם הטוארג באזורים המסורתיים שלו, היינו אירופה והמפרץ. מתיחת הפנים שלו מבוססת על הדור השלישי שהוצג בשנת 2018 כך שמבחינת פרופורציות ומידות - אין שינויים.
חיצונית, הרענון בא לידי ביטוי בתאורת LED מטריקס משוכללת יותר, עם פונקציה למניעת סינוור המורכבת מ-19 אלף דיודות שמאפשרות לטוארג להתמודד עם מגוון תנאים מסובכים תחת העלטה. בדלת תא המטען, בנוסף לנורות ה-LED החדשות, הלוגו של פולקסווגן מובלט ולראשונה גם מואר באדום. מערכות הבטיחות כוללות בין היתר ראית לילה, בקרת שיוט חכמה יותר עם מנגנון זחילה בפקקים ובמדינות שזה מורשה לשימוש - חניה אוטומטית בעזרת אפליקציה.
תא הנוסעים נשאר דומה לדגם היוצא, אולם כולל שיפורים במערכת האחורית ורוזלוציה גבוהה יותר בצגים המרכזיים ולדברי פולקסווגן נעשה שימוש בתרכובות איכותיות יותר בחלק מהאזורים בסביבת המושבים. פולקסווגן גם הוסיפה לו אופציות של אינטרנט אלחוטי משודרג, מטען USB מהיר יותר ובחבילת R תמה ספורטיבית עם לוגואים מותאמים, חישוקי 20 אינץ' מסדרת 'בראגה', ספי דלת באות R עם תאורה ועוד.
לטוארג מספר אופציות שונות מתחת למכסה המנוע - כולן על בסיס יחידות שש בוכנות. גרסת הכניסה ללוגמי הבנזין תהיה ה-3.0 ל' TSI עם 340 כ"ס ו-46 קג"מ, לצידו טורבו דיזל 231 כ"ס, וכן שתי גרסאות פלאג-אין הייבריד עם 381 כ"ס ו-61 קג"מ או גרסה מחוזקת ל-462 כ"ס ו-71 קג"מ. כל המנועים מוצמדים אל הנעה כפולה 4-מושן ותיבת 8-מהירויות אוטומטית. שני דגמי הפלאג-אין נעזרים בסוללת 18 קווטש כדי לחלץ מרחק נסיעה מרבי של כ-70 קילומטרים עד התרוקנות. גרסת ה-R מאיצה ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות וכוללת גם כיול מובחן לבולמים, ההיגוי, ומערכת הבלימה.
פולקסווגן מסבירים שנעשו שיפורים משמעותיים במערכת המתלים האדפטיבית ובוררי מצב הנהיגה, כך שההבחנה בין קשיחות לנינוחות הרבה יותר קוהרנטית כעת, וכך גם לגבי היכולת של מערכת ההנעה הכפולה להתמודד עם תוואי שטח מורכבים יותר. עוד שיפור מעניין הוא בטיפול במרכז הכובד; אם הורכבו מסילות גג, חיישנים על התקרה מסוגלים לזהות חריגות משקל ולפצות על מצבי חירום באמצעות בקרת היציבות כדי לאזן את המכונית. חלק מהאופציות בתשלום כוללות גם היגוי אחורי, הגדלה של החישוקים ל-22 אינץ' וכן גוונים חדשים על בסיס כחול כהה.
הטוארג הנוכחי נמכר בישראל תמורת 530 אלף שקל. טרם נקבע מתי ישווק בישראל הדגם המחודש.