קבוצת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל מפרסמת היום (א') מחירון עדכני לרכבי החברה בישראל וכפי שהיה חזוי במהלך השנה הקודמת, חלה התייקרות לכל אורך שדרת הרכבים המוצעים למכירה בארץ. שיעור העליה מסתכם בכמה אחוזים בודדים, אולם בחלק מהדגמים מדובר בקפיצה משמעותית ביחס למחיר השיווק ב-2022.
בקבוצת A, על שגרירה היחיד, נרשמה עליה בטויוטה אייגו X ב-2000 שקלים; יאריס הרגילה התייקרה ב-3000 שקלים ל-116 אלף שקלים לדגם הבסיס במפרט SOL, בעוד בדגם ההיברידי של יאריס דווח על התייקרות של 5000 שקלים ל-128 אלף שקלים במפרט אקו (דגם הכניסה). דגם יאריס קרוס, מהמבוקשים ביותר בארץ וגם באירופה זנק ב-5000 שקלים ל-130 אלף שקל.
הקורולה סדאן ההיברידית עלתה ל-154 אלף שקלים בגרסת SUN, דגם ה-TS התייקר גם הוא ב-5000 שקלים ל-158 אלף שקלים. טויוטה -C-HR ההיברידי תומחר מחדש ב-160 אלף שקלים (עליה של 5000 שקלים). קורולה קרוס רשמה עליה של 1000 שקלים בלבד.
קבוצה אחת למעלה טויוטה קאמרי היברידית תוצע כעת ב-225 אלף שקלים במקום ב-220 אלף שקלים. ומה על טויוטה ראב 4? דגם זה רק התייקרות של בין 2000 ל-4000 שקלים אולם דגם הפלאג-אין הייבריד זינק ב-7000 שקלים ל-280 אלף שקל. מעליו, הרכב החשמלי המלא, ה-bz4x V התייקר ב-10 אלפים שקלים ל-240 אלף שקל, וכך גם טויוטה היילנדר שתומחר ב-315 אלף שקלים. את העליה התלולה ביותר רשם אחיו ההיברידי שכעת משווק ב-335 אלף שקלים במקום ב-320 אלף שקלים.
עוד התייקרויות: טויוטה לנד קרוזר עלה ב-10,000 שקלים ל-340 אלף שקל לגרסת לקשרי, טויוטה פרואייס התייקר ב-5000 שקלים וטויוטה סיטי וואן ב-3000-4000 שקלים (בכפוף לגרסה).
מהיבואנית מוסרים כי השנה מוצעים מספר שיא של 55 גרסאות שונות בהיצע רכב טויוטה בישראל ו-80% מהיקף המסירות יהיה מצויד ב-2023 במערכת הנעה ידידותית לסביבה. אחד החידושים המרכזיים שצפויים השנה הוא הגעתה של טויוטה פריוס החדשה שתשווק עם מערכת פלאג-אין הייבריד מצוידת סוללה עם טווח נסיעה של כ-70 קילומטרים. לצידה, תשווק גם מתיחת הפנים של הקורולה הנוכחית.