ג'נסיס לא אומרת את זה בגלוי. אבל האנשים שמחוברים למיזם לא מסתירים את מה שמתחולל מאחורי הקלעים. לפי פרסומים בכלי התקשורת באמריקה, החברה הדרום קוריאנית תמשיך בייצור ה-Concept X Convertible אשר נחשפה בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס בשנה הקודמת. הודעה זו נמסרה על ידי מנכ"ל החברה במהלך המפגש השנתי המאגד את כל הסוחרים האמריקאים של המותג.
הקונספט מבוסס על מרכב בעל תקרה נפתחת אלגנטית, הכוללת גג קשיח נשלף, וחתימה ויזואלית חזיתית חדשה שיכולה לשרת דגמי ג'נסיס עתידיים. על פי המראה והפרופורציות שלו, דגם זה יהפוך למכונית "הילה" עבור המותג במטרה למשוך תשומת לב לדגמים שמהווים את הגרעין של ההכנסות. ואכן, גרסת הייצור של ה-Concept X Convertible לא תהיה זולה; המחיר ההתחלתי אמור לנוע בין 200,000 ל-300,000 דולר אמריקאי.
מיצוב זה, יאפשר לה להתחרות עם קאדילק סלסטיק העתידית בעולם הרכב החשמלי, כמו גם במספר דגמי בנטלי ורולס רויס. ואם כבר מדברים אצולה אנגלית, נשיא המועצה הלאומית לסוחרים של ג'נסיס אמר ללאחרונה לכמה עתונאים בריטיים כי הוא מצפה שה-Bentley Continental Convertible תהיה "טרייד-אין תכוף ברגע שגרסת הייצור של הקונספט תגיע לשוק". ימים יגידו.
מכיוון שמדובר רק בקונספט, פרטים מסוימים עשויים להשתנות לפני שהוא יוצא למכירה בתאריך לא מוגדר, כגון עיצוב תא הנוסעים או מנגנון הגג. בשלב זה, ג'נסיס לא אישרה רשמית את החלטתה לייצר את הדגם ולכן מפרטים מלאים אינם זמינים. עם זאת, סביר להניח שהיא לא תגייס מנועי בנזין, אלא תבחר בדרך החשמל מכיוון ששלושת רכבי ה- "X" של 2021 ו-2022 היו כולם רכבים שצוידו במנועים חשמליים וסוללות. בנוסף, ג'נסיס וקבוצת יונדאי כולה צועדות במהירות מסחררת לקראת חשמול מלא, בין היתר על ידי הכרזת השקעות גדולות יותר בייצור כמו גם במחקר ופיתוח וכן בהקמת מפעלי סוללות.