MG צועדים על קרקע מאוד יציבה, כלכלית כדי להרשות לעצמםלהשתעשע ברעיון של מכונית ספורט חשמלית. אחרי הכול, היצרן הבריטי הקטן, Morris garages בנה חלק ניכר מתוך הרפטואר שלו על כלי רכב שפונים לנשמה של הנהגים ולא תמיד עוקבים אחרי הלוגיקה. לפני כשלוש שנים החברה הבריטית, כיום בבעלות SAIC הסינית חשפה רכב מחקר מרשים בשם סייברסטאר שעשוי להתפתח לרכב ספורט דו-מושבי, משהו בהשראת ה-TF של שנות ה-90 וה-2000. העיצוב היה מוקצן כיאה לרכב ראווה אבל מסתמן שהמכונית הסדרתית תופק בהשראת הדגמים ההסטורים.
הסייברסטאר שהוצגה ב-2020, תחת קוד פנימי מיזם E, הייתה בסך הכול רעיון, או מפגן תצוגה טכנולוגי חשמלי. עד לפני כמה חודשים כלל לא היה ידוע האם MG תנצל את ההזדמנות הזו עבור דגם אמיתי אבל כעת עולה שהם כבר בעיצומה של התכנית, כך לפחות מדווחים כלי התקשורת בצרפת. הבשורה הגדולה - הרודסטר החשמלית תצא לדרך כבר במהלך השנה הקרובה, עם מכירות ראשונות ברבעון א' של 2024. "המכונית הזו תהיה נקודת מפנה מבחינת התפישה התדמיתית של המותג", כך אומר גיא פיגונואקיס לכלי התקשורת באנגליה. הוא מציין שהוא לא יכול לפרט לגבי כוח, או הנעה - אחורית או קדמית, אבל מבטיח שהיא תהיה "נורא חזקה, אולי אפילו הנעה כפולה".
MG יכולים לשדך לרודסטר הזו מנועים חשמליים וסוללות בגדלים שונים, כולל גרסה שלפי דיווחים בסין עשויה לחלץ אפילו 800 קילומטרים עד התרוקנות, ערך שנראה קצת תלוש מהמציאות בהתחשב בשימוש היומיומי שלה, ומאחר ולא מדובר ברכב שאמור לבלוע מרחקי נסיעה חוצי גבולות. ההספק, לא ידוע, אבל ב-MG מכוונים להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בסביבות 3 שניות או פחות מכך, מה שיהפוך אותה לאחת ממכוניות הספורט החשמליות המהירות - וכנראה גם הזולות מסוגה, בהתחשב במדיניות התמחור של MG.
הדלפות לרשת חשפו לאחרונה כמה איורים של המכונית, ויש גם תמונות תחת הסוואה לכאורה, והיא אכן מגשרת בין קו המחשבה הנוכחי שלהם למכוניות הנערצות של שנות ה-60 וה-70 וכל שלהי שנות ה-90 (על אף שאותה מכונית ספורט הייתה קצת שנויה במחלוקת מבחינת יכולותיה); מרכב קצר, נמוך, דו מושבי, מותניים רחבות, קורת תאורה מאוחדת מאחור, תקרת בד מתקפלת וידיות כניסה שקועות בקימורים בתוך גוף המרכב (לא נשלפות חשמלית).
ישנם פרסומים באנגליה, ריאליים יותר, לפיהם ה-רודסטר תישא בקרביים שלה שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 430 כ"ס, תרומת הטכנולוגיות שנכנסו לאחרונה לשימוש ב-MG4 הקומפקטית, על בסיס סוללה של 64 ו-77 קווטש עם טווח נסיעה מרבי של 500 קילומטרים. תא הנוסעים לעומת זאת עשוי להיות מזוהה יותר עם רכב הקונספט, וזה אומר סביבת עבודה לא שגרתית וחווית משתמש עשירה מאוד. בסין טוענים שהרכב כבר תועד במסגרת ניסויים ברחובות ומסלולים. כך שאנחנו לא רחוקים כל כך מיום החשיפה הרשמי.