מתנת הפרידה של דודג' למעריצי הצ'אלנג'ר השרירית היא גם (כנראה) המוגזמת ביותר בתולדותיה אבל חגיגית, אין מחלוקת. מכונית הספורט האמריקנית, בגרסת ה-דמון 170 בסדרת ה-SRT, היא העוצמתית והמהירה ביותר שיצאה תחת ידיהם מזה עשרות שנים ורמת השדרוגים שלה ארוכה ומורכבת.
היא נחשפה באירוע מיוחד שנערך לרגל חשיפתה בלאס וגאס שריכז לא מעט אספני מכוניות קלאסיות, שלא חשבו לרגע לוותר על ההזדמנות לצפות בה. מדוע? ובכן, כיאה למכונית אחרונה מסוגה דודג' עתידה לייצר אותה בהקצאה מוגבלת של 3000 יחידות בלבד - 2700 מוקדשות לשוק האמריקני ועוד 300 לקנדה, עם מחירים שיחלו ב-96,666 דולר. כן, הסיומת של הספרות אינה מקרית (בהשראת המספר שמייצג את השטן).
גרסת ה-SRT דמון 170 כבר הספיקה לחמם את הקהל במסלולי הדראג בלאס וגאס במהלך השבוע האחרון תחת איגוד ה-NHRA הרשמי, אם כי עדיין בגרסת טרום יצור סופית. היא מתבססת על ה-SRT הרגילה אבל עם מנוע משופר שכולל מגדש על מתוגבר, חיזוקי סרנים, בלמים, בולמים ותיבת 8-מהירויות מחוזקת אף היא בכבדות וזה רק קצה הקרחון. הנפח הוא 6.2 ל' V8 מסדרת HEMI שמפיק, תחזיקו את הכסאות - 1025 כוחות סוס ומעל 129 קג"מ.
צריך אולי לסייג את הערכים ולחדד שהנתונים האלו זמינים רק בשימוש דלק E85, תערובת 15% אתנול והיתר בנזין. עם דלק אוקטן רגיל, לא שהיא תרחם על הצמיגים שלכם, תאלצו להסתפק ב-900 כ"ס אומללים במצב סטנדרטי, כאשר היא מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-2 שניות, ולרבע מייל היא מעפילה ב-8.9 שניות בלבד במהירות נמדדת של 242 קמ"ש.
פרט לביצועים, דודג' תממש את החלום המוטורי שלכם גם באמצעות רמה גבוהה יותר של התאמה אישית, שתיתן עדיפות ללקוחות שכבר יש להם צ'אלנג'ר SRT בבית. המכונית תוצע ב-14 צבעים, כולל B5 Blue ההיסטורי, Plum Crazy ו-Sublime Green, עם אפשרות למנדפים וגג סאטן שחור ומיתוג תואם. תא הנוסעים מאמץ אבזור ספציפי, גרפיקת תצוגה ייחודית וכן גלגל ההגה ולוח המחוונים עשויים אלקנטרה וסיבי פחמן.
מושב הנהג מרופד בבד, אך ניתן להזמין אותו עם מושבי עור מאווררים ומערכת השמע של הרמן קרדון נכללת גם היא באופציות. לקוחות שיזמינו את אחת מתוך 3000 המכוניות יקבלו גם סט מחמיא של אקססוריס: המחיר כולל משקפי Rocks, קנקן עם מספר שלדה ושם בעלים חרוט מאחור, וסט משקפיים עם מיתוג SRT דמון. כמו כן, ניתן יהיה להזמין כיסוי פנים וחוץ ועוד הרבה צעצועים שיחלקו לה כבוד אחרון.