אחת הטכנולוגיות הבולטות בעולם נעלי הספורט חוגגת עשור. אדידס מציינת היום (ראשון) עשור להכנסת טכנולוגיית ה-boost לנעלייה בקמפיין חדש בהובלת אוסקר גלוך, אבישג סמברג ובליסנג אפריפה ובהשקת נעל חדשה, "Ultraboost Light".
השלושה ישתתפו בקמפיין "Impossible is Nothing" העולמי של החברה, שכולל שמות בולטים בארץ ובעולם לצד אנשים רגילים, כמו אורי שלמון, סטודנטית לפסיכולוגיה וקצינה מצטיינת לשעבר שעיוורת מלידה.
בפיתוח הנעליים הסתמכו על 1.2 מיליון סריקות כף רגל, יחד עם מערכת Adidas Lep שמשפיעה על סוליית הנעל ועל משקלה. הנעל יוצרה עם טביעת רגל פחמנית שנמוכה יותר ב-10% מדגמים קודמים, והשנה כמות ה-boost (הכדוריות מהן עשויה הסולייה) גבוהה ב-30% בהשוואה לשנים הקודמות.