הסופרבול ה-57 נערך הלילה (בין ראשון לשני) וכלל, כמו תמיד, כמה פרסומות בולטות במיוחד. כחצי דקה של פרסום מול מיליונים עלתה 7 מיליון דולר, והמפרסמים ניצלו את ההזדמנות.
חברת החטיפים פופקורן גוד ניצלה את ההזדמנות עם איחוד מחדש של "שובר שורות" (Breaking Bad), אחת הסדרות הגדולות של המאה ה-21. בראיין קרנסטון וארון פול חזרו לגלם את וולטר וויט וג'סי פינקמן, ואסור לפספס את התוצאה. צפו בנגן למעלה >>
מעבר לכך ראינו פרסומת נהדרת נוספת של פפסי, אחת הספונסריות של התחרות. בן סטילר חזר לדמותו של הדוגמן דרק זולנדר בפרסומת משעשעת במיוחד. צפו >>חברת הנעליים סקצ'רס הפתיעה עם אחד מגיבורי הסופרבול הקודם, סנופ דוג, שגנב את ההצגה בסרטון בו השתתפו הקוורטרבק טוני רומו וגם מרתה סטיוארט. ממגרש הפוטבול ועד הבית הלבן, צפו >>>