קיה אולי יגידו אחרת, אבל בכלי התקשורת בדרום בקוריאה היו די מציאותיים לגבי הפוטנציאל של הסטינגר להטביע את חותמה בשוק רכבי ה-GT שבו שלטו (ושולטות) מכוניות כמו אאודי A5 קופה למשל וב.מ.וו סדרה 4. מספיק להביט בנתוני המכירות של הסטינגר בשנים האחרונות כדי לקבל תמונת מצב: השוק האמריקני העלה לכבישיו בערך 50 אלף יחידות בשש שנים, באירופה בסביבות 10,000 יחידות. בישראל? נתון דו ספרתי, באזור ה-40.
השמועות הראשונות על גניזתה של קיה סטינגר צפו על פני השטח בשנת 2019. השנה, זה כבר באמת הסוף של מכונית ה-GT השרירית שהושקה ב-2017 בשוק האירופי ובישראל ב-2018 תמורת 280 אלף שקל בגרסת הבסיס עם מנוע 2.0 ל' והאמירה עד 390 אלף שקל קרוב לסיום שיווקה בארץ עם מנוע 3.3 ל' V6. צריך כמובן לומר - מכונית דמוית קופה 5 דלתות גדולה כמו הסטינגר הייתה מנוגדת לכל הפילוסופיה העממית של קיה, אולם היא בהחלט שיקפה את היכולת של קיה לפזול לסגמנטים זרים לה לחלוטין, בסיוע כמה מהנדסים גרמניים שגויסו לחברה זמן לא רב לפני התחלת המיזם.
הדלת נסגרת. אבל לא לפני שהמותג הכריז שהגיעה העת לחלוק כבוד אחרון לסטינגר עם הפקת מהדורת 'מחווה', 1,000 עותקים. אלה יימכרו במספר שווקים שטרם נבחרו. סביר שחלק גדול, אולי 400 יוקצה לארצות הברית, שכן האמריקאים היו השוק הרווחי ביותר שלה. מבחינת החבילה עצמה, ה-GT, שקיבלה רענון קל ב-2021 ונתמכת על ידי מנוע 3.3 ליטר טווין-טורבו V6 בנפח עם 370 כ"ס, הנעה אחורית (0-100 קמ"ש ב-5.5 ש') תהיה זמינה בצבע אפור מט (Moonscape), עם גלגלי 19 אינץ', קליפרים ובלמים של במרבו, וצביעה של שחור לגוף של בתי המראות בצדדים.
בחלל הנוסעים תמה דומה עם מוטיבים אפורים כהים, עור חום טרקוטה על הדלתות, המושבים על תפרים בצבעים מנוגדים ובהירים מעט, עם אפקט קרבון על הקונסולה המרכזית. משענות הראש יגיעו עם סמל צרעה, להלן "סטינגר". לבסוף, לוחית בלעדית וממוספרת תזהה כל עותק מחווה, המותקן על סף דלת צד הנהג. המחירים אינם ידועים בשלב זה.