רנו אישרה את השתתפותה בתערוכת הרכב טוקיו 2023 והכריזה על הופעת הבכורה של ה-Mégane RS Trophy Limited Edition. כרגע אין פרטים או טיזרים על הדגם הזה, אבל ככל הנראה הסדרה המצומצמת הזו, היא שתסגור גם את הקריירה של האבולוציה הרביעית של ה-מגאן הספורטיבית וגם של מחלקת ה-RS הנפלאה.
בשנים הקרובות, למעשה, מותג Alpine יטפח את כל פעילויות הספורט של חברת רנו, והוא זה שידאג להפקת דגמי ביצועים ממוקדים וישים קץ לשושלת המפוארת של מוצרי מותג 'רנו ספורט', שהפך בעשרים השנים האחרונות לנערץ על ידי כל חובבי הנהיגה הפרנקופילים (ועוד הרבה לפני כן עם יצירות מכוננות כמו רנו 5-טורבו, קליאו ווליאמס, קליאו ספורט המקורית וכן הלאה).
ה-Mégane RS Trophy הנוכחית מבוססת על מתיחת פנים של המגאן מלפני שנתיים, והיא מסתירה בקרביים 300 כ"ס תרומת מנוע 1.8 טורבו בנזין עם תיבת 6-מהירויות דו מצמדית והנעה קדמית. סדרה מוגבלת ייצור אולי לא מציעה ביצועים יוצאי דופן ביחס לדגם הרגיל, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות אבל כנראה תקושט בתמות חיצוניות ופנימיות מיוחדות, ולכן גם מנקודת מבט של אספני רכב יהיה לה מקום בחניה.
המחירים של כל דגמי ה-RS נמצאים בעליה בזמן האחרון, בעיקר בגלל שבעתיד ה-הוט האץ' המסורתי הצרפתי הקלאסי יהפוך לפריט מוזיאוני נדיר. כל מה שיגיע אחכ כבר לא ממש יהיה "הוט האץ'" אמיתי אלא פרשנות מחושמלת, רטרו-מודרנית למכוניות שאהבנו פעם.
המגאן RS הנוכחית נמכרת כיום בישראל תמורת 255 אלף שקלים.