לאחר שהתאקלם בעיר האורות, החלים מפציעה קלה ואף כבש שער מרהיב בניצחון הביתי של פ.ס.ז' על מנצ'סטר סיטי, התפנה הפרעוש לככב בקמפיין "Impossible Is Nothing" של אדידס.
הפנומן הארגנטיני, שסידר לאוהדי הכדורגל בעולם קיץ מהסרטים, נבחר להוביל את הקמפיין שבו ייקחו חלק ספורטאים מובילים נוספים פול פוגבה, מוחמד סאלח, קנדיס פארקר, פרס ג'פשירשיר, ג'יימס הארדן ואפילו דייויד בקהאם. בקמפיין ניתן דגש לסיפורי השראה הקשורים לספורט ובמלחמה היום-יומית של כל ספורטאי מגיל צעיר.
לכן, ענקית הלבוש הגרמנית, יחד עם הפרנזטור מפ.ס.ז', שיחררה היום (שני) סרטון של מסי במטרה לעורר השראה בקרב חובבי הספורט ברחבי העולם.
אם לשפוט על בסיס המספרים, אז אפשר לומר בוודאוצ כי המעבר של מסי הטריף את האוהדים. תוך שעה נמכרו כל 30,000 החולצות הראשונות של מסי ואדידס, כשהקצב המסחרר צפוי להמשיך ולתפוס תאוצה יחד עם עליית הקמפיין החדש של הפרעוש.
אגב, את הקמפיין הישראלי יובילו המדליסטים האולימפיים לינוי אשרם, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, ענת לליאור, רז הרשקו ומורן סמואל, כשלצידם יככב שחקנה של סלטיק, ליאל עבדה.