עד לפני כמה שנים היה לקסוס CT הדגם הזול ביותר של מותג היקרה היפני (נמכר בישראל כחדש בסביבות ה-180 אלף שקל). עשר שנות ייצור על רצפה של טויוטה אוריס היו כורח המציאות מבחינתם כדי לאתגר את סגמנט B ולהרחיב את מעגל הלקוחות. את ה-CT ירש (בעקיפין) דגם ה-UX ההיברידי שכיום מהווה את כרטיס הכניסה לעולמות של לקסוס אבל מסתמן שהוא לא יעמוד בשער בגפו לעוד זמן ממושך; כעת עולה כי טויוטה בוחנת ייצור מהדורה יוקרתית של יאריס-קרוס עם סמל של לקסוס מלפנים ומאחור.
לקסוס הגישה, לכאורה, פטנט על השם LBX באירופה, בעוד כלי התקשורת בסין דיווחו אודות רכב גבה קומה עירוני של לקסוס בשם BX כמה חודשים קודם לכן. את ההצהרות הללו יש כמובן לקחת בערבון מוגבל כל עוד לקסוס לא רשמה דגם כזה בספרים שלה, אך יש הרבה הגיון מאחורי התנעה של מהלכים כאלה נוכח שיתוף המכללים הנרחב בין חטיבת הפרטיות של טויוטה לבין לקסוס עצמה.
הפרסומים על ג'יפון "זול" אינם חדשים, שכן יש לזכור שכבר בשנת 2015 הציג המותג היפני את ה- LF-SA כאב טיפוס (בתמונה הראשית). דגם בעל חזות עתידנית, שרירי ומשוכלל באורך 3.45 מטר בלבד, רוחב 1.70 מטר וגובהו 1.43 מטר. קשה לדעת לאן כל זה יתכנס ב-2022, אך חודשים ספורים לאחר הצגת טויוטה יאריס קרוס לקסוס אכן רשמה השם המסחרי LBX, מה ששוב העלה ספקולציות חדשות. מבחינת מכללים, הרצפה תהיה ה-GA-B ומידותיו יהיו גדולות משמעותית מאלה של ה- LF-SA שהוצג לפני שש שנים: אורך 4,180 מ', רוחב 1,765 מ' וגובהו 1,560 מ'.
למרות שהנתונים טרם אומתו, סביר שהוא גם יאמץ מיאריס קרוס את המכללים העיקריים, ישלב מנוע בנזין 1.5 עם שני מנועים חשמליים כדי לחלץ בסביבות 116 כ"ס על הנעה קדמית או כפולה. מה שצפוי להפריד ביניהם הוא שינוי אסתטי מוחלט, שכן תדמיתו של יאריס קרוס היא הפוכה מהשפה העיצובית שיישמה לקסוס בהשקותיה האחרונות.