לא כל יום רואים רכישה של חברה אמריקאית בידי חברה ישראלית: מינט מדיה (Minute Media), חברת טכנולוגיה ותוכן ספורט ישראלית, הודיעה היום (רביעי) כי רכשה את STN Video, המתמחה בהפצת תוכן ספורט בדיגיטל. החברות אינן מצהירות על סכום העסקה, אך מקורבים מעריכים את הסכום בכ-150 מיליון דולר. מדובר באחת הרכישות הגדולות שביצעה חברה ישראלית בשנים האחרונות.

STN מחזיקה בזכויות הפצת תוכן של כל הליגות הגדולות בארה"ב, וכן בפלטפורמת וידאו אונליין המגיעה לעשרות מיליוני משתמשים ייחודיים. מינט מדיה היא חברת טכנולוגיה ותוכן המתמחה בתוכן בספורט. הפלטפורמה הטכנולוגית של מינט מדיה מאפשרת יצירה, הפצה ומונטיזציה של חוויות תוכן דיגיטל. למינט מדיה 200 מיליון משתמשים חודשיים, מעל ל-1,500 יוצרי תוכן ו-250 שותפי הפצה ב-14 שווקים גלובליים וב-10 שפות.

"הצטרפותה של STN Video למשפחת מינט מדיה היא ניצחון גדול עבור מותגי תוכן הספורט שבבעלותנו, שותפי ההפצה שלנו וכלל המפרסמים שעובדים איתנו. עם זכויות התוכן של STN וטכנולוגיית הוידאו עטורת הפרסים שלה, לשותפים וללקוחות של מינט מדיה יהיה עכשיו מבט של 360 מעלות על תעשיית הספורט, תוך שילוב תוכן של ספורטאים, קבוצות, יוצרים עצמאיים ועכשיו גם של הליגות", אמר אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה.

STN נוסדה ב-2010 בשם SendtoNews, והיא מפעילה משרדים בוויקטוריה שבקנדה, בניו יורק ובמיאמי. כיום STN מוכרת כפלטפורמת וידאו אונליין (OVP) המשלבת תוכן, לרבות תכנים מסוג היי-לייטס מליגות הספורט בצפון אמריקה. הספרייה של STN כוללת יותר מ-2 מיליון סרטונים עם תכנים של ספורט, עסקים, טכנולוגיה, בידור וסגנון חיים.

"STN Video נבנתה עבור שותפי הפצה שאכפת להם מאיכות התוכן, מחווית המשתמש ומהפוטנציאל המסחרי", אמר מתיו ווטסון, מנכ"ל STN Video. "אנו נרגשים להמשיך את המסע שלנו עם מינט מדיה כדי למקסם את יכולות ההפצה שלנו ברחבי העולם עבור ספקי תוכן ומפרסמים על פני הפלטפורמות הייחודיות שלהם".