כמה עולה לקבל מידע, בזמן אמת על כל מה שאתה רואה, אפילו אם אתה בלב המדבר? יש מי שטוען שאין לזה מחיר, אבל לגוגל, שתשווק את משקפי ה-explorer הויזואליות המדוברות כבר יש - והוא עומד על 1,500 דולר.
בגוגל אומרים כי מדובר בגרסה ראשונית בלבד של המשקפיים המהפכניים, ולא בגרסה סופית. בינתיים הם מנסים בעזרת השיווק של המשקפיים הניסיוניים לגייס כספים לקופת המחקר, וכך, הם אומרים - יהיה ניתן לפתח אותם עוד יותר. "סיוע לכזה פרויקט, אין לו מחיר" אמר אחד ממייסדי גוגל - סרגי ברין, בכנס שנערך אמש בסן פרנסיסקו.
ברין השתלט על הבמה והחל להציג את אחד השירותים המוכרים של גוגל ה-"hangout" (שירות וידאו מרובה משתתפים). אלא שהפעם, במקום לדבר עם אנשים הנמצאים מול המחשב, הציג ברין חמישה אנשים שנמצאים על מטוס ועומדים לקפוץ לצניחה חופשית, כאשר כל אחד מהם עם משקפי הגוגל לראשו - ומעביר את מה שהם רואים בשידור חי למסך המצגת בוועידה של גוגל.
צפו בסרטון המלא:
ברין סיפק לכל מי באי הכינוס המיוחד שנערך בנושא "מחשבים לבישים" - התחום המתקדם ביותר כיום בעולם הטכנולוגיה - מחשבים שנענוד או נלבש על הגוף. "זו טכנולוגיה חדישה, אנחנו רוצים שתעזרו לנו לתת לה צורה, זו הסיבה שאנו משחררים את הגרסה הראשונית לידיהם של אנשים מלאי תשוקה לנושא" הוא אמר.
ברין סיפר שלמשקפיים תוצמד מצלמת וידאו, מצלמת סטילס, וידאו צ'ט, מידע לגבי עריכת קניות. אך גולת הכותרת - שירות ג'י.פי. אס. אונליין. מי שלהוט לרוץ ולקנות, יכול להירגע בשלב זה - המוצר לא יצא לשווקים לפחות עד השנה הבאה, אבל לנאמני החברה שהגיעו לפגוש ולשמוע את ברין אמש זה לא ממש משנה.
פינת הטכנולוגיה של עידו סולמון משודרת מדי יום בתכנית "שש עם עודד בן עמי"