אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה מעמדו של המיונז בארץ השתדרג. אם פעם קטשופ היה חברו הטוב ביותר של הצ'יפס - היום ברור שזה טריו, שילוש קדוש של תפודים מטוגנים ושילוב של קטשופ ומיונז לטבילתם.
עד כאן הכל טוב ויפה, אבל בעוד קטשופ "מטובען" אוטומטית, המיונז ממש לא. פה המיונז החדש של היינץ נכנס לתמונה. זה לחלוטין לא המיונז הטבעוני הראשון שמוצע בשוק, אבל הוא ראשון בארץ של חברה גדולה כמו היינץ שיהיה מוצע ברשתות השיווק ולא רק בחנויות טבע בוטיקיות.
המהלך לא ממש מפתיע, מגמת הפחתת צריכת מוצרים מן החי רק צוברת תאוצה. מדובר באנשים שאינם צמחונים או טבעונים, וגם עבורם מדובר בשדרוג לא קטן. ועכשיו ניגש לשאלת השאלות: איך הטעם? התשובה היא "טוב מאוד". למען האמת ההבדל ההעיקרי הוא צבע קצת יותר בהיר, אבל במבחן טעימה עיוור יהיה קשה לדעתנו להכריע. יתרון קטן לטובת הטבעוני הוא קלילות, מה שיכול להיות יותר ידידותי, תלוי בעיקר במנה שאותה המיונז מלווה. המוצר החדש מיועד לשמש בדיוק כמו מיונז רגיל: סלטים, כריכים, מטבלים וכו'.