הבהלה לקרמבו: עם תחילת החורף, ישראלים רבים עטים על המדפים בחנויות בחיפוש אחר הממתק העונתי האהוב, אבל כעת מתברר שרבים עלולים להתאכזב כשלא ימצאו אותו, כי במפעלי שטראוס ופלדמן לא עומדים בקצב הביקוש.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות בפייסבוק
"הדרישה בקפיטריה שלי הלכה וגדלה, ולא הצלחתי לספק את המוצר", סיפר משווק קרמבו של חברת גלידות שטראוס לחדשות 2 Online. לדבריו, בחברה סיפרו לו כי מאות אלפי היחידות המיוצרות אינן מספיקות לביקוש, ולכן החלו לתת אספקה בהקצבה לספקים השונים. "גם אני אוהב קרמבו, ניאלץ להמתין בסבלנות להגדלה האספקה", סיכם.
גם הלקוחות מביעים אכזבה, וחושפים כי המחסור מורגש לא רק בקרמבו הקלאסי, אלא גם בטעמים הנוספים. "אני מחפשת כבר המון זמן קרמבו מוקה, ולא מוצאת בשום מקום", סיפרה לקוחה מאוכזבת. "לא ברור לי למה הוא חסר".
בחברת גלידות שטראוס אמרו לחדשות 2 Online כי "כמדי שנה עם בוא החורף, הישראלים מסתערים על נקודות המכירה והביקוש לקרמבו גדל משנה לשנה". גלידות שטראוס הדגישו שהם עושים כל שביכולתם על מנת לעמוד בביקוש הרב ומייצרים מדי יום מאות אלפי קרמבואים: "מפעל גלידות שטראוס ימשיך לייצר סביב השעון על מנת להמתיק את החורף לכל אוהבי הקרמבו בכל רחבי הארץ".
בחברת פלדמן אמרו כי השנה נרשמה עלייה של 25% בכמויות הייצור לעומת שנה שעברה. מנכ"ל החברה ציין כי "מתחילת העונה אנו עוקבים בשמחה אחר הביקושים ההולכים וגדלים בשוק הקרמבו לעומת השנה הקודמת, למרות שהחורף מסרב להגיע. הגברנו את כמויות הייצור על מנת להתאים אותם לביקושים. מבדיקות צרכניות בנקודות המכירה אנו למדים שיש לפלדמן קהל שבוי שמעדיף את הטעם הייחודי של מנבו פלדמן. בעונת הקרמבו הצריכה בישראל עומדת על כ-50 מיליון קרמבואים לעונה. הטעם המועדף הוא הווניל שמחזיק כ-60% מהמכירות. הישראלי אוכל כ-10 קרמבואים בעונה".
ליצירת קשר עם הכתבת: avivitm@ch2news.co.il