מחברת הוט נמסר בתגובה: "המקרים שהובאו נבדקים על ידי החברה, חשוב להדגיש כי בשני המקרים מדובר בהטבה שאין בצידה עלות ועם פניית הלקוחות הוסרה ההטבה. החברה משקפת ללקוח בסיכום שיחה את כל מה שסוכם ובמידה ויש צורך בתיקון, החברה מטפלת בכך מיידית"
חיוב מיותר מהוט - עם הסבר מפתיע
לקוח של חברת הכבלים הוט גילה "טעות" מוזרה בחשבון שלו. הייתה שם הודעה על עסקה שהתבצעה, של הזמנת שירותי VOD. העניין הוא שהלקוח מעולם לא הזמין את השירות. כשהתקשר לברר, הוא גילה שאחד העובדים חייב אותו על דעת עצמו
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 06:24 27.09.17