מפלאפון נמסר בתגובה: ״בנושא הטאבלטים, פלאפון בדקה לגופו כל אחד מהמקרים שהועברו לה ומרביתם נמצאו לא מוצדקים. מקרים נקודתיים, בהם נמצאה חריגה מנהלים, טופלו בחומרה. באשר למר כהן קיבלנו את פרטי המקרה רק היום וטרם הספקנו לבדוק אותו. יחד עם זאת מפאת גילו של הלקוח ושיקולים נוספים במקרה זה, החלטנו לזכותו בגין השירותים והמוצרים שאינו זקוק להם״.
כך גובה פלאפון מאות שקלים מלקוחות
עדות אחת של נציגת שירות לקוחות בפלאפון חושפת את האופן בו עובדת השיטה: מפתים את הלקוחות להישאר עם הבטחות לטאבלטים ומחשבים בחינם, ובפועל מחייבים אותם במאות שקלים
עמרי ברק -ישן
|
חדשות |
פורסם 10:37 27.07.15