המרוויחה העיקרית מהמצור האווירי: חברת התעופה אל על פרסמה הבוקר (רביעי) את נתוני ההכנסות של הרבעון השלישי של שנת 2024. בחברה דיווחו על הכנסות של כמיליארד דולר ורווח נקי של כ-187 מיליון דולר, זאת ביחס לכ-52 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מאז תחילת המלחמה ביטלו חברות תעופה זרות רבות את הקווים לישראל, וישראלים רבים מעדיפים להזמין טיסות דרך חברות ישראליות שהמשיכו לטוס כסדרה. החברה העלתה מחירים בעשרות אחוזים בתירוץ של "היצע וביקוש", והיא נתונה לביקורת ציבורית נרחבת.

מנכ"לית אל על, דינה בן-טל גננסיה, התייחסה להכנסות הגבוהות שהציגו בחברה: "חברת אל על פועלת במתכונת חירום כבר יותר משנה, כאשר מטרתנו היא להבטיח שהשמיים יישארו פתוחים בין ישראל לעולם. זהו מהלך חיוני להמשך הפעילות העסקית, הכלכלית והדיפלומטית במדינה. תעופה מהווה עורק מרכזי לחיים בישראל, ובשעה שיתר חברות התעופה הזרות טרם שבו לפעול, השוק ימשיך להיתקל באתגרים, וביקושי הנוסעים לא יתייצבו".

מאז ביטולי הקווים של חברות התעופה הזרות ליעדים רבים באירופה ובארה"ב, הפכה אל על לחברה היחידה שמפעילה קו ישיר מישראל לצפון אמריקה. המצב הנוכחי מאפשר לחברה לקבוע את המחיר לקו המבוקש, והוא עלה בעשרות אחוזים מתחילת המלחמה.

בחברה מציינים כי הם ממשיכים "לנהל מדיניות מחירים מוקפדת, במסגרתה נקבעו מחירים אחידים ל-4 יעדים מהם ניתן להגיע למאות יעדי המשך". היעדים אליהם ניתן לטוס במחיר קבוע: לרנקה ב-199 דולר, אתונה ב-299 דולר, וינה ודובאי ב-349 דולר. עם זאת, אמרו בחברה כי "ביקוש גבוה בשילוב המחיר הנוח, הביא לכך שמרבית הטיסות התמלאו מראש, מה שלא מאפשר להזמין טיסות ליעדים אלה בסמוך למועד ההמראה".