N12
פרסומת

המבצע של וולט והמציאות: פער של עשרות אחוזים בקנייה באפליקציה

וולט משווקת מבצע מיוחד - משלוח חינם מקצביות ומעדניות ברחבי הארץ • אלא שבפועל, המחיר באפליקציה גבוה מהמחיר בחנות עצמה • "החברה עושה עלינו קופון, אני זו שצריכה להתאים את עצמי", אמרה עובדת בחנות דגים בירושלים • וולט: "בתי העסק הם שקובעים את מחירי המוצרים על גבי הפלטפורמה"

רומי הרוש
רומי הרוש
N12
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

חברת המשלוחים וולט משווקת לאחרונה מבצע מיוחד - משלוח חינם מקצביות, חנויות דגים ומעדניות, בכל הנקודות בארץ, למעט תל אביב. אלא שברכישה מהאפליקציה המחירים יכולים להיות יקרים יותר בעשרות אחוזים, כך שההטבה של משלוח חינם כלל לא משתלמת. 

"אם יש חברה שהיא רווחית זו וולט", סיפרה עובדת בחנות דגים בירושלים, שהודתה שאין לה יכולת להרוויח אם המחיר של מוצריה יהיה זהה בחנות ובאפליקציה. "וולט עושה עליך ועליי קופון, ככה זה עובד. אין לי משא ומתן איתם, אני רוצה לעבוד מולם אז אני זו שצריכה להתאים את עצמי אליהם".

וולט
לצד היתרונות - פער של עשרות אחוזים | צילום: מרים אלסטר, פלאש/90

הפערים בין קנייה בחנות לאפליקציה משמעותיים. כך למשל, ק"ג המבורגר בקצבייה באבו גוש יעלה בחנות 175 שקלים, בוולט - 240. על ק"ג קבב טלה נשלם בחנות 110 שקלים, ואילו בוולט -180. גם בקטגוריית הפירות והירקות הפערים מורגשים היטב: ק"ג בננות יעלה בירקניה במרכז 12.9 שקלים, באפליקציה 18.6, פער של 63%.

הממשק, הנוחות והמהירות הם היתרונות של וולט - אבל גם עם הטבה של משלוח חינם תשלמו הרבה יותר על המצרכים שתרכשו. 

מוולט נמסר: "מבצע המשלוחים חינם נועד לעודד רכישה מעסקים קטנים תוך מתן אפשרות ללקוח לבחור את ההצעה הטובה ביותר. בתי העסק הם שקובעים את מחירי המוצרים על גבי הפלטפורמה".