ברבעון השני של השנה דיסני החזיקה ב-221.1 מיליון מנויים בשלל פלטפורמות התוכן שלה, ביניהן דיסני פלוס, כך על פי הדוחות של החברה שפורסמו אמש (רביעי). זו הפעם הראשונה ששירות סטרימינג כלשהו עוקף את נטפליקס בכמות המנויים.
נטפליקס דיווחה ברבעון השני על 220.67 מיליון מנויים ברחבי העולם, אבדן של כמיליון מנויים בשלושת החודשים האמורים. במקביל דיסני פלוס לבדה הוסיפה ברבעון האחרון 14.4 מיליון מנויים חדשים, רבים מהם מחוץ לארה"ב, מספר גדול בהרבה מ-10 המיליון שצפו לה האנליסטים לפני פרסום הדוחות.
שירותי התוכן של דיסני כוללים מלבד דיסני פלוס גם את ESPN פלוס, שממוקד בתוכן ספורטיבי, ואת שירות הסטרימינג הולו. דיסני הבהירה שהביקוש לדיסני פלוס נותר חזק אך הוסיפה הזהרה, שהצמיחה שלה צפויה להיות נמוכה מהתחזיות בעתיד, לאחר שהפסידה בקרב על זכויות שידור משחקי הקריקט בהודו. דיסני צופה כעת 215-245 מיליון מנויים משלמים עד לרבעון השלישי של 2024, במקום 230-260 מיליון.
עוד מסרה החברה בדוחות שלה כי היא תעלה את מחיר המנוי לדיסני פלוס ולהולו, למי שירצה להיות לצפות בתכנים ללא פרסומות, ב-38% ל-10.99 דולר לחודש. במקביל החברה הצהירה שבדצמבר תשיק שירות סטרימינג המבוסס על פרסומות בארה"ב, במחיר הנוכחי. הפלטפורמה שכוללת פרסומות תצא מחוץ לארה"ב רק בשנה הבאה. מהנהלת דיסני נמסר כי אינם צופים שהעלאת המחיר תוביל לירידה בכמות המנויים בטוח הארוך.
ברבעון האחרון הפסידה מחלקת הסטרימינג של דיסני 1.1 מיליארד דולר. ההפסד של שירותי הסטרימינג משך למטה את מחלקת המדיה והבידור, והרווח שלה צנח ב-32% לכ-1.4 מיליארד דולר. החברה צופה שהשנה יגיעו ההפסדים שליא ושבשנת 2024 תהפוך יחידת הסטרימינג לרווחית.