משנת 2012 אסתר נברו מנתניה, דוברת אמהרית שלא יודעת קרוא וכתוב, משלמת לסלקום כ-400 שקלים בחודש עבור שני קווי טלפון. בסלקום לא טרחו ליידע אותה באפשרות להוזיל את החבילה שלה בעשרות אחוזים, גם לאחר רפורמת כחלון בשוק הסלולר. כשהיא ניסתה לפנות אליהם לאחרונה, על מנת לקבל בחזרה חלק מעשרות אלפי השקלים ששילמה להם, היא נענתה בשלילה והם אף נזפו בה על שביקשה סיוע מכתבת החדשות.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
בשל הקושי שלה בשפה העברית נברו לא הייתה מודעת לרפורמת המחירים שהעביר השר כחלון ב-2012, ועל כן נותרה עם חבילה במחירים יקרים במיוחד. לאחרונה הגיעה לבנק, על מנת לטפל בבעיות תזרימיות, ורק שם הפנה הבנקאי את תשומת ליבה לתשלום המוגזם שלה לחברת הסלולר.
נברו פנתה לעובדת הסוציאלית שלה, וזו זעמה וייעצה לה להתקשר ולבקש החזר. בסלקום שמעו את טענותיה והציעו לה החזר של חצי שנה - על אף ששילמה להם במשך כמעט 10 שנים סכום שמתקרב ל-40 אלף שקלים. כשצוות החדשות פנה לסלקום הם אמרו שלא יחזירו לנברו אלא את חצי השנה האחרונה, ואף איימו כי אם הדבר יפורסם בתקשורת גם את זה הם לא יחזירו לה. עם זאת, בתגובה שהחברה סיפקה לכתבה זו, ניכר שהם חזרו בהם מהאיום.
מסלקום נמסר בתגובה: "מבדיקת המקרה עולה כי לא נפל פגם בהתנהלות החברה. לאור רגישות המקרה ניתן ללקוחה פתרון הולם לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית. הלקוחה סירבה לקבל את הפתרון, עם זאת ההצעה עדיין בתוקף ונשמח להעניקה".