סערת אורנג' נמשכת: בזמן שחברת פרטנר מדגישה בפני לקוחותיה כי היא חברה ישראלית לכל דבר במטרה לבלום את הדרישות להתנתק מהחברה, ישראל פועלת ברמה המדינית על מנת למזער את הנזקים שנוצרו מאז התבטאותו של מנכ"ל אורנג' העולמית.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
ישראל פנתה היום (חמישי) לצרפת בדרישה לגנות את תמיכתו של מנכ"ל אורנג' העולמית בחרם על ישראל. השגרירות הישראלית, משרד החוץ ומשרד הכלכלה נמצאים בקשר עם האליזה מאז הבוקר.
השגרירות פועלת גם בזירה התקשורתית בצרפת ומדגישה עד כמה בישראל מתייחסים לדברים של מנכ"ל אורנג' העולמית בחומרה. במקביל, החל גל מחאה מטעם הארגונים היהודיים בצרפת בעקבות דבריו.
"שגרירות ישראל בפריז פועלת באופן נמרץ, בהנחיית סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, כדי להביע את מורת רוחה וכדי להבהיר את ציפיותיה להבהרות מיידיות בנושא", אמר היום שגריר ישראל בצרפת, יוסי גל.
מנכ"ל פרטנר: "אנחנו גאים להיות חברה ישראלית"
בינתיים, במוקד השירות הטלפוני של החברה ממשיכים לענות ללקוחות שרוצים להתנתק ומסבירים להם שפרטנר היא חברה ישראלית לכל דבר. בסניפי השירות מעידים על לקוחות שדווקא באים לתמוך בחברת הסלולר והמנכ"ל הנכנס של החברה כינס את עובדיו ונופף בדגל ישראל בגאווה.
"אם יש רגעים מרגשים בחיים, זה הרגע", אמר המנכ"ל איציק בנבנישתי לעובדיו היום. "אנחנו במדינת ישראל ולא ניתן לאף אחד בעולם להתערב לנו במה שקורה פה. אין לכם מושג כמה אני גאה בכם, אין לכם מושג כמה מרגש לעמוד פה עכשיו, לראות את העובדים המדהימים של החברה הזאת שבכל יום, בכל שעה, משרתים את הלקוחות שלנו נאמנה".
"זאת חברת השירות הטובה ביותר, חברת הטכנולוגיה הטובה ביותר", אמר המנכ"ל כשברקע נשמעות מחיאות הכפיים של העובדים. "אנחנו גאים להיות חברה ישראלית ולא ניתן לאף אחד בעולם להשתמש בנו על מנת לקעקע את זה. אתם מחממים לי את הלב החל מאתמול בערב".
עובד פרטנר: "התחושה היא שפגעו לנו בבית ובמדינה"
"אני משווה את זה לאווירה ב'צוק איתן'", תיאר עובד בפרטנר את התחושות בחברה בשיחה עם חדשות 2 Online. "התחושה של העובדים היא שפגעו לנו בבית ובמדינה. אנחנו חוששים שלקוחות יעזבו והפרנסה שלנו תיפגע".
"ההנהלה מסבירה לנו את ההבדל בין אורנג' לחברת פרטנר הישראלית שאין לה קשר לחברה הצרפתית, למעט המותג שקנינו אותו", הסביר העובד. "אנחנו כרגע הקורבן של המשבר המדיני. מחר זו יכולה להיות כל חברה אחרת".
"כולנו מגויסים, בלי שיגידו לנו, למאבק", הוא הוסיף. "כל מי שיכול הלך לעזור במוקד שירות לקוחות לענות לשיחות של לקוחות כדי להסביר להם את האמת. עובדים שינו את הסמל שלהם בפייסבוק ללוגו של אורנג' עם השם ישראל. תלינו דגלים. כולנו בהתרוממות רוח לעמוד איתן מול המתלהמים. אנחנו נלחמים על הפרנסה שלנו".
"המנכ"ל העולמי אינו נמנה על חובבי ציון", הודה העובד. "חשוב שהלקוחות יבינו שאנחנו חברה ישראלית שנותנת שירות לכל הישראלים. כולם צריכים לחזק אותנו בשעה הזאת ולא ללכת נגדנו".