עובדה ידועה היא שחניונים בקניונים הם בדרך כלל מסובכים להתמצאות. לא אחת קורה שאדם מחנה את רכבו, אך לאחר סיבוב הקניות שוכח האם הוא חנה באזור הצהוב במפלס 1, או דווקא באזור הסגול במפלס אחר - והבעיה הזו גורמת ללא מעט תסכול בקרב הנהגים. בקניון שרונים התגלה מושיע לנהגים המבולבלים.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
גולשים סיפרו לחדשות 2 Online שהחניון התת-קרקעי בקניון "שרונים" שבהוד השרון מסורבל באופן חריג לדעתם. הכניסות נמצאות במפלסים שונים ומאות שלטים שנועדו לכוון את הנהגים דווקא מבלבלים אותם.
אל מול הנהגים האבודים מגיח מבין מאות המכוניות מנהל הביטחון של הקניון, כשהוא רכוב על קלנועית. על פי עדויות נהגים, מעבר לעבודתו השגרתית בסריקת החניונים מטעמי אבטחה, מסייע דרור אביב למבקרים שאיבדו את רכבם לשוב אליו בבטחה, ומציל אותם מעצמם - ממש מלאך במפלס 2-.
במהלך ביקור בקניון המדובר נתקלנו גם אנחנו בדרור שזיהה מיד את המבט המבולבל אחרי שחיפשנו את רכבנו - והציע לסייע. "זה קורה המון, אנשים לא מרוכזים", סיפר. לאורך הנסיעה שואל מנהל הביטחון המסור שאלות הכוונה שעוזרות לו לשחזר את רגעי הכניסה לחניון: "מה ראית כשנכנסת?", "עלית דרך דרגנוע?", "בכניסה ראית מאבטח?", "ירדת פעמיים או פעם אחת?"
במהלך החיפושים אחר הרכב האבוד סיפר אביב שבאחד המקרים עזר לאישה לחפש את האוטו במשך לא פחות משעה. "בסוף, היא חנתה בכלל בחניון בחוץ", סיפר וגלגל את עיניו. חשוב לציין כי סיוע לנהגים מבולבלים היא אינה עבודתו המרכזית - הוא אמנם מסייע להם וחוסך להם זמן רב של ייאוש וכיתותי רגליים - אך בין לבין הוא משלים את הפטרול הקבוע, ומנסה לאתר אם ישנו דבר מה חשוד בחניון.
לאחר כרבע שעה של נסיעה בקלנועית בחיפוש אחר הרכב, שחררנו את דרור אביב לדרכו. "אם אתה לא מוצא, תרים לי טלפון", אמר ושלף כרטיס ביקור מתוך קופסת מתכת ייעודית, נחוש לסיים את משימתו. זמן קצר לאחר מכן הוא כבר היה עסוק במשימה אחרת לגמרי - איתור נהג שהשאיר את כלב הלברדור שלו נעול במושב האחורי.
"הנהג בדרך לכאן, אפילו לא השאיר לו חריץ לנשום", אמר. "יש אנשים שאין להם לב. אם הוא לא היה עונה אני לא יודע מה הייתי עושה". לאחר מספר דקות הגיע בעל הרכב ושחרר את כלבו, ומנהל האבטחה המשיך לו למשימה אחרת - מלאך, כבר אמרנו.
מקניון "שרונים" נמסר כי "החניון בקניון הינו מהמתקדמים בעולם - אזורי החנייה מסומנים בצבעים ובספרות ולכן ההתמצאות בחניון קלה ופשוטה. בחודש הקרוב יושלם תהליך החלפת שילוט החניון לשילוט מתקדם. בנוסף לאמצעים המתקדמים, בקניון שרונים מעניקים שירות אישי ומפעילים שני אנשי שירות עם קלנועית המסייעים למבקרים בקניון במציאת רכבם".