לאחר שהפכה למרכז התרבותי של ישראל, תל אביב רוצה להתבסס כאחד ממוקדי הבילוי המושכים והאטרקטיביים ביותר בעולם. למען ביצוע המשימה גויסו לא פחות מ-15 כתבים של מגזין "טיים אאוט" העולמי שיעזרו בשיווק יתרונות העיר.
נציגי המדינות השונות הגיעו לביקור בישראל, וירכיבו גיליון בינלאומי של המגזין המכובד שיוקדש כולו לעיר הלבנה. "להביא 15 עורכי "טיים אאוט" מכל העולם, מניו-יורק ועד מוסקבה, היה מבחינתנו מהלך, עד כמה שיישמע אבסורדי - ציוני", מספרת מנכ"לית מנהלת "עיר עולם" בעיריית תל אביב, הילה אורן.
הכתבים פוזרו באתרי בילוי שונים בעיר, כדי שיחשפו לפנים הרבות שיש למוקד לתל אביב. את כתבת המוזיאונים והגלריות של "טיים אאוט" קייפטאון, שלחו לתערוכה של דיוויד לה-שאפל במוזיאון תל אביב. "ציפיתי לראות יותר עצי דקל, מסיבה זאת או אחרת", מספרת הכתבת, אנט קלינגר, אך עדיין מביעה סיפוק מהסובב אותה.
את אמשה קלמן, הכתבת מבודפשט, מעניינים דווקא מעצבים צעירים ועכשוויים. בתור מי שמסקרת את השופינג בעיר, נשלחה הכתבת לחנות מעצבים צעירים בנמל. "היה חשוב לנו להראות לה את הצד הכיף והקריאטיבי שיש בתל אביב", מסבירה רתם איזק, כתבת לייף סטייל בטיים אאוט ת"א, "משהו קצת אחר מהמסרים שמתקבלים מה-CNN".