רגע לפני הבחירות, מכון שחרית משיק קמפיין חדש - בו משתתפים נשים וגברים מחלקים שונים בחברה הישראלית, בניסיון לבנות בריתות בין קבוצות שונות בחברה הישראלית - בין ימין לשמאל, בין חרדים לדתיים ולחילונים, בין יהודים לערבים. כפי שמגדיר זאת המכון: "פוליטיקה של חיבורים, אחד עם השני, ולא אחד על חשבון השני".
את המהלך מוביל סרטון ייחודי בפלטפורמה האינטראקטיבית של interlude (חברת הזנק ישראלית בהנהלת היוצר יוני בלוך) בו משתתפים רחלי איבנבוים, נזיר מג׳לי, הרב דוד מנחם, קטיה קופצ׳יק ותהלה פרידמן נחלון. לצופים יש שליטה בקולות הדוברים. הטקסטים נותרים קבועים – גם כאשר הקולות האומרים אותם בפועל מתחלפים.
"אנחנו רוצים קולות של תקווה, לא כאלה שמנסים לחסום אותנו", אומרים הדוברים בסרטון. "שיודעים שהסתגרות והתבצרות הן לא הדרך, ומקשיבים לא רק לעצמם – גם לאחרים. שרוצים פתרונות ולא סיסמאות, שמסכסכות, מסיתות, ומסיטות אותנו מהעיקר. שמבינים שלכולנו כאן יש מחר משותף, וכולנו צריכים לבנות אותו יחד. אחד עם השני, ולא אחד על חשבון השני, זה לא חייב להיות משחק סכום אפס. אנחנו לא מנסים לדבר בקול אחד. לא נותנים להבדלים להרחיק ולהפריד בינינו. לא נשארים בתבניות. אנחנו יוצרים שותפות חברתית חדשה".